۱۳۹۲/۰۵/۱۰

یاری کننده ای هست؟

دیشب داشتم میوه میخوردم که یادم اومد از اونایی که شاید مدتهاس میوه نتونستن بخورن. کسایی که از عهده نون شب به زور بر میان. الانم که تابستونه و انواع میوه های رنگارنگ توی میوه فروشیها از همه دلبری میکنه. پدر و مادر میتونن پا روی دلشون بذارن و از قیدش بگذرن. مگه میشه به یه بچه گفت که ندارم؟ کاش بتونم یه کاری کنم. حتی یه کار کوچیک. حتی به اندازه خرید چند کیلو میوه و توزیع بین خونواده های نیازمند. کاش همت بلند داریم. اینجا هم که فیلتره و دو تا نصفی بازدید کننده داره!

پ.ن: خوب بعد از مذاکره با حضرت اقای حسینی ، تصمیم گرفتیم که اقدام کنیم. شماره حساب هم همون شماره ایه که برای بسته های غذایی لطف میکنید و واریز میکنید. شماره کارت 6274121131828022 به نام آقای سید محمد حسینی انواری ( بانک اقتصاد نوین)

۱۶ نظر:

امیرحسین گفت...

خدایا کمکمون کن که از فکر به عمل برسه

هدی گفت...

یه نفر اگه زحمتش رو تقبل کنه، اطلاع رسانیش مشکلی نداره. من که یکم دست کوتاهه از دنیا! ولی پایه ام واقعن برای هر کمکی که بتونم.

امیرحسین گفت...

زحمتش مشکلی نداره. هم شبکه توزیع داریم هم میتونیم سورس خوب برای خرید پیدا کنیم. از میدون بزرگ. فقط میمونه اینکه پول بتونیم جمع کنیم

هدی گفت...

خب می تونیم ایمیل بزنیم به دوستان و آشنایان، یا توی پلاس شیر کنیم مثلاً (البته اونجا یکم ممکنه دوباره حرف در بیاد ولی من حاضرم که شیر کنم خودم و مشکلی ندارم). اگر موافقید خبر بدید که من اینکار رو بکنم.

امیرحسین گفت...

ممنون. من امروز فردا با آقای حسینی صحبت کنم و هماهنگ کنم. اگه سیستم توزیعمون به راه باشه توی این تابستون ایمیل میزنم به همه. توی پلاس هم خوبه و لطف میکنید شما

هدی گفت...

خواهش می کنم، پس من منتظرم که شما خبر بدید.

مینا گفت...

سلام
شاید نتونم خیلی کمک کنم اما دوست دارم توی این کار مشارکت داشته باشم. لطفا اگه برنامه قطعی شد یه شماره حساب بدید برای واریز پول.
راستی اگه برای مدارس هم میخوایید طرحی مشابه قبل برای خرید لوازم التحریر داشته باشید فکر کنم بهتره از الان هماهنگیهاش رو انجام بدید.
التماس دعا

امیرحسین گفت...

خوب شماره حساب اعلام کردم. امیدوارم به قدری جمع بشه که بتونیم اقدام کنیم

هدی گفت...

اجازه هست شیر کنم تو پلاس؟

امیرحسین گفت...

لطف میفرمایید

ساناز صلح‌دوست گفت...

با سلام
اسمایلی مشارکت

امیرحسین گفت...

با سلام
اسمایلیتون برقرار!

سمن گفت...

امیر مثل همیشه از پیشنهاد خوبت ممنون:)

مینا گفت...

من فکر میکردم پول به حسابتون واریز شده اما امروز متوجه شدم کلا فراموش کردن. خواستم ببینم میتونم هنوز به همون حساب پول واریز کنم یا نه؟

امیرحسین گفت...

با سلام و ارادت
خرید امروز صبح انجام شده و بنا بوده صبح کله سحر ارسال بشه. ممنون

مینا گفت...

قبول باشه از شما و همه کسانی که کمک کردند. متاسفم که توفیق شراکت تو این کار خیر رو نداشتم :(