۱۳۹۲/۰۵/۱۷

آنالیا یا آنتالیا؟!

چند سال پیش که ایرانیا برای تفریح میرفتن انتالیا و خوب اونجا رو آباد کردن جوانان غیور میهنمون! وزارت ارشاد تبلیغ تورهای انتالیا رو ممنوع کرد. آژانسهای مسافرتی مجبور شدن بنویسن سواحل مدیترانه و آنالیا! همینطور راجع به دوبی که مینویسن سواحل خلیج فارس. پرواز مستقیم هواپیماهای ایرانی به انتالیا هم حذف شد. یکی از آژانسها گفت که به جای آنتالیا مینویسیم آنالیا و سواحل مدیترانه و اینطوری وزارت ارشاد تونست خدا رو شکر اصل مساله رو پاک کنه و جوانان مشتاق راهی عتبات عالیات و حج عمره شدن!!!! الان این خانمه شرکت کشتیرانی زنگ زد و گفتم تشریف نداشتید یه هفته. گفت رفته بودم انالیا!!! گفتم مگه آنالیا همون انتالیا نیست؟ گفت نه. یه جاییه دهات مانند که خیلی پای ایرانیا بهش باز نشده. من الان دچار دوگانگی فرهنگی شدم. بالاخره آنالیا هست یا اینا اسمش رو عوض کردن؟! پس آژانسیه چی میگفت؟

۳ نظر:

امیرحسین گفت...

خدا قسمت کنه!

هدی گفت...

اینهمه راه پاشده رفته دهات؟؟ خب میرم اوشون فشم دیگه!

سمن گفت...

آلانیا. تازه کشف شده و تور می برن.