۱۳۹۲/۰۵/۲۰

ما مسلمونای بی دین

دوست دارم بدونم دقیقا" چه اتفاقی باید بیفته تا فرهنگ رانندگی مون درست بشه؟ چی باید بشه تا انقدر خودخواه نباشیم؟ چی باید بشه که خودمون رو انقدر حق به جانب ندونیم و همه حق رو متعلق به خودمون و ارث بابامون ندونیم؟ چه چیزی رومون تاثیر میذاره تا دست از این رفتار حال به هم زنمون بر داریم؟ فکر میکردم مثلا" تاثیرات معنوی بتونه درستمون کنه ولی زهی خیال باطل. دقایقی بعد از مراسم شب قدر میبینی که هیچ فرقی نکردیم. رانندگی و رفتارمون رو حق الناس نمیدونیم. به خدا حق الناسه. اون دنیا به خاطر رفتارمون مواخذه میشیم. چرا مسلمون نیستیم؟ من فکر نمیکنم هیچ وقت درست بشه. واقعا" ذره ای امید ندارم. 

۲ نظر:

رویا گفت...

من فکر نمی‌کنم هیچ وقت از طرف مردم درست بشه به خاطر اینکه شرایط باعث می‌شه کسی اگه هم بخواد نتونه خوب رانندگی کنه. این چیزیه که فقط با درست کردن خیابون‌ها و جریمه‌های سخت درست می‌شه.

امیرحسین گفت...

قبول دارم که باید جریمه ها زیاد بشه ولی به تنهایی کافی نیست. کلا" این خودخواهی توی همه زمینه ها هست. از صف وایسادنا بگیرید تا کاسبی کردنا و کلا" همه شئون زندگیمون همینه. فقط خودمون رو میبینیم.اینه که میگم درست نمیشیم و من ذره ای امید ندارم.