۱۳۸۳/۰۳/۰۵

دیشب یه تصمیم بزرگ گرفتیم با لیلا. بنا بر این شد که از این به بعد شستن تمام ظرفا با من باشه، جارو زدن خونه با من باشه، تی کشیدن خونه با من باشه، لباس مبلارو تنشون کردن با من باشه در عوض لیلا لباسای منو اتو کنه!!میبینی چقدر تقسیم کار منصفانه ای انجام شد!هیچ کاری تو این دنیای بزرگ نفرت انگیز تر از اتو کشیدن نیست. البته بعدش ظرف شستنه. اگه این دو کار نبود من یکی دیگه مشکلی نداشتم!ولی خوشحالم برا لیلا که زن خوب و حرف گوش کنی نصیبش شده!!!
*
این فیلم مصائب مسیح رو هنوز دارن نشون میدن؟ اگه نشون میدن لطفا" یه پایه پیداشه بریم ببینیم. لیلا اهلش نیست. همون یه باری که دیده بود تو سی دی تا یه هفته چشاش پف کرده بود از بس گریه کرده بود!بابا اینا فیلمه!آقا اگه هست خبر کنید بریم( با اینکه خودمم تو سی دی دیدم ولی پرده یه چیز دیگه س).
*
۲۰-۱۰ روز دیگه سالگرد ازدواجمونه. لطفا" برا اون روز یکی مارو یه جا به صرف شام دعوت کنه!قول میدیم قبول کنیم!کیکم اگه نگرفت مهم نیست. روز ۵ شنبه هم هست خوبه. پس لطفا" زودتر خبر بدید که بتونم تراکم برنامه ها رو!!!تنظیم کنم!لیلا میخواد دوباره لباس عروس بپوشه و منم با کت و شلوار دومادیم بیام!خوب از حالا منتظر دعوتنامه هاتون هستیم! من شوخی نمیکنما. خیلیم جدی هستم اتفاقا"!!اگه خودتون این کارو نکنید مجبورم به زور و خشانت متوسل بشم!

هیچ نظری موجود نیست: