۱۳۸۳/۰۳/۰۲

بعضی وقتا صبح که از خواب بلند میشم همه دندونام درد میکنه. از بس تو خواب روی هم فشارشون دادم. دقیقا" یادم نمیمونه که چه خوابی دیدم ولی میدونم که از شدت ترس یا ناراحتی این حالت بهم دست داده. امروز صبح که از خواب بلند شدم دیدم اصلا" دندونام قفل شده و هیچ جور باز نمیشه. هنوز که هنوزه همه فکم درد می کنه.
*
اینم از ماه خرداد که انقدر منتظرش بودم. ماه خوبیه. همیشه که درس میخوندم منتظر بودم که زودتر تموم بشه و از شر درس و امتحانا راحت بشم ولی الان دعا می کنم که همیشه خردادی باشیم. میخواستم طالع بینی بچه های خرداد رو بذارم ولی هرچی گشتم پیدا نکردم. خصوصیات جالبی ذکر کرده که بعضیاش خیلی هم بیراه نیست. البته معمولا" تو این طالع بینیا همه خصوصیات رو ذکر میکنه بلکه یکیش درست در بیاد.برا من نمیدونم کدوماش درسته .اونایی که منو میشناسن باید نظر بدن.
*
احساس میکنم هر چی میگذره داریم بزرگتر میشیم. اینو اصلا" دوس ندارم. رفتار آدم بزرگا رو دوس ندارم.

هیچ نظری موجود نیست: