۱۳۸۳/۰۲/۲۱

خدا قسمتتون بکنه یه روز خیابون جمهوری کار داشته باشید و بعد هوس کنید فیلم مامولک رو همونجا ببینید( حالا یا هوس کنید و یا اینکه جای دیگه گیرتون نیومده باشه!). انقدر محیط فرهنگی و خوبیه که نگو. اصلا" هم ربطی به تیپ آدمایی که اومدن فیلم رو ببینن هم ربطی نداره ها. کلی ادم با کلاس که مطمئنت میکنه که محیط خوبیه برا دیدن فیلم. بعد که فیلم شروع میشه میبینی اینجا ظاهرا" اسمش همه چی هست جز سینما. به محض اینکه چراغا خاموش شد صدای باز شدن دیوانه کننده پاکت چیپس و پفک رفت هوا. تا ۱۰ دقیقه اینجوری میگذره. بعدم صدای مشمئز کننده ی خوردن چیپس و پفک( انصافا" منو دیوونه میکنه) بعدم صحبت تماشاچیا با بغلیشون در تمام مدت فیلم. صدای عر زدن بچه ها که یکی میگه من دستشویی دارم، یکی میگه من دلم درد میکنه، یکی میگه من از تاریکی می ترسم، یکی میگه من گشنمه( من تک تک این صداها رو شنیدم!) و مورد دیگه هم از خود بی خود شدن گاه و بی گاه تماشاچیای به شدت فرهنگی!هیجان خودشونو نمیتونستن به هیچ وجه کنترل کنن!( یاد نمایش یه فیلم تو دوران سربازی تو پادگان افتادم!هر جا هدیه تهرانی رو نشون میداد دیگه تصور کنید سرباز جماعت چی کار می کرد!!هرچند که این سرباز لیسانس یا دکتر باشه!). اما یه ویژگی خیلی منحصر به فرد این سینما سیستم به شدت مدرن صوتیش بود. این وانت پیکانایی که باقالی میفروشن رو دیدی؟ دیدی چه بلندگویی نصب میکنن؟!سیستم صوتی این سینما هم همینجور بود!پخش به صورت دالبی !!!خلاصه خدا قسمتتون کنه یه روز برید سینما آسیا تو جمهوری!!دیشب به لیلا گفتم به خدا اگه سینما فرهنگ یا عصر جدید ۵۰۰۰ تومانم بگیرن می ارزه!

هیچ نظری موجود نیست: