۱۳۸۳/۰۲/۲۸

پس چرا این اردیبهشت تموم نمیشه؟با اینکه تو این ماه همه جا سر سبز و قشنگ میشه ولی دیگه زیادی طول کشید من بهارو دوس دارم فقط برا خاطر خردادش. آی خردادیا بلند شید آب زنید راه را هین که نگار می رسد...
*
وقتی دل سودایی می رفت به بستانها............. بی خویشتنم کردی بوی گل و ریحانها
گه جامه دریدی گل، گه نعره زدی بلبل.......... تا یاد تو افتادم، از یاد برفت آنها
تا عهد تو در بستم( بربستم؟)، عهد همه بشکستم... بعد از تو روا باشد نقض همه پیمانها
تا خار غم عشقت آویخته در دامن................ کوته نظری باشد رفتن به گلستانها
من سعدی رو دوس دارم فقط به خاطر این غزلش.از همون دوران مدرسه عاشق این شعر بودم. اوج لطافته. مرسی آقای سعدی.
*
دوران دانشگاه بعد از جریان سخنرانی دکتر سروش که بین بچه های انجمن و انصار حزب الله درگیری پیش اومد از اون به بعد جلوی در دانشگاه کارت دانشجویی میدیدن. هرکی نداشت راهش نمیدادن. من هروقت کارت نداشتم آیه " وجعلنا..." میخوندم و رد میشدم بدون اینکه کسی جلومو بگیره. عجیب موثر بود. یا وقتی تو طرح ترافیک میرفتیم من این آیه رو میخوندم و کسی کاری نداشت. ولی نمیدونم چرا این بار اثر نکرد!۱۵۰۰۰ تومن جریمه شدیم! از همه چی استفاده ابزاری می کنم!

هیچ نظری موجود نیست: