۱۳۸۳/۰۲/۱۳

آقا اگه من رسما" همینجا سه بار با صدای بلند اعلام کنم که اشتباه کردم( راجع به رانندگی خانوما) کفایت می کنه یا کار دیگه ای هم باید انجام بدم؟!یعنی یه نفراز آقایون نباید از من حمایت کنه؟!من این درد روب ه کی بگم آخه!
*
هدا خانوم که معرف حضور هستن؟همونی که لیلا به خاطرش عمه شد!!( البته قبلا" هم عمه بود). میخواد بشه عروس حسین رضا زاده! اینم چند تا از عکساش.
عکس 1-عکس2- عکس3- عکس4- عکس5
*
کلانتر عزیز لطف کرده بود و چند روز پیش سی دی مصائب مسیح رو آورد برام. کیفیتش که عالی بود. خیلی خیلی فیلم قشنگیه. مل گیبسون واقعا" شاهکار کرده. موسیقی متنش فوق العاده س. داستانش خیلی به دل میشینه. بعضی جاهاش موسیقی متنش تاثیر گذار تر از هر دیالوگ یا صحنه ایه. موسیقی فیلم گلادیاتور هم همین حس رو برام داشت.یه جا بود که مسیح در حال حمل صلیب زمین خورد که یه فلاش بک خورد به زمان کودکیش اونجایی که مریم رفت بغلش کرد و گفت من اینجام. انصافا" اشک آدمو در میاره. حتما" ببینید فیلمشو. واقعا" آقای مل گیبسون دست مریزاد!

هیچ نظری موجود نیست: