۱۳۹۲/۰۷/۱۴

97

رفتیم آب انار خریدیم و فروشنده کارت رو ازم گرفت و رمز رو زد و بعد از چند ثانیه گفت کارت خرابه. بیا خودت بکش ببین جواب میده. خودم چند بار کشیدم و کار نکرد. یه کارت دیگه کشیدم و از حسابم کم شد. فردا کله سحر یهو به دلم افتاد که موجودی و سه گردش آخر بگیرم. دیدم مردک 40 تومن از کارتم کشیده. خودم هم 24 تومن کارت کشیدم. شماره روی نایلون رو برداشتم و زنگ زدم که شعبه مرکزیشون بود. به خانمه گفتم فلان شعبه تون 40 تومن ازم دزدی کرده. بهش زنگ زده بودن و گفته بودن. یارو زنگ زد التماس که آقا اشتباه شده و کلی عذر خواهی و عذر خواهی و عذر خواهی که فردا اول وقت پول رو میریزم. امروز صبح هم پول رو ریخته بود. خدا میدونه در طول روز و ماه و سال چقدر اینطوری دزدی کرده . پول حلال و زحمت کشیده این روزا به سختی و به صورت زیگزاگ از گلو پایین میره. اینا چطوری نون میبرن سر سفره زن و بچه شون؟

۴ نظر:

امیرحسین گفت...

چه التماسی هم میکرد که تماس بگیر دفتر و بگو که اشتباه شده!

هدی گفت...

من متوجه نشدم مثکه! خب شاید واقعاً دستگاه خطا داشته و نشون نداده که از حساب کم شده! چون میگید که خودتون هم تست کردید و نشد!

امیرحسین گفت...

یکی اینکه رقمی که باید کسر میکرد 24000 تومن بود. ولی این آقا 40000 تومن کارت کشیده بود. بعد هم وقتی کارت کشید و نشد سیم دستگاه رو دستکاری کرد. بعد که من داشتم کارت رو عوض میکردم سیم رو درست کرد. تلفن هم که زدم بدون چونه و حرف اضافه فقط معذرت خواهی میکرد. خودش فهمیده بود چیکار کرده

هدی گفت...

آهان!