۱۳۹۲/۰۷/۲۱

105

دیروز رفتم دکتر خودم که هر 6 ماه میرم پیشش و آزمایشام رو میبرم. دکتر دقیق و خوبیه که هر بار آزمایش کامل میده. این بار ویتامین D رو هم داده بود. جواب افتضاح بود. برای من 9.5 بود که میبایست حدود 150 باشه. این یعنی فقر ویتامین D که بسیار بسیار خطرناکه. بهش گفتم قرص بده. گفت با قرص کارت راه نمیفته. باید تزریق کنی. چند تا امپول نوشته . از این تریبون استفاده کرده و اعلام میکنم برید آزمایش خون بدید و از دکتر بخواهید که همه چی رو براتون بنویسه. از جمله هپاتیت و ویتامین D و غیره!بدبختی اینجا آفتاب هم نمیخوریم. صبح تاریکی میایم شرکت و شب تاریکی بر میگردیم. اینجا هم که کلا" بدتر از زندان گوانتانامو اپسیلونی نور بیرون نمیخوریم!

۴ نظر:

هانیه گفت...

اینا همه‌ نشونه‌های پیریه! آفتاب و گوانتانامو بهانه‌ست! :دی
در ضمن من بعد از مدت‌ها اومدم و دو ساعته دارم پست‌های قبلی رو می‌خونم! خوب کمتر بنویس برادر من آخه!

امیرحسین گفت...

به به خوش آمدید. به احترام ورودتون و کامنت اول هیچی نمیگم! وگرنه میگفتم پیر کیه!

سمن گفت...

تازه ویتامین دی ما باید 1 باشه زیر این همه لباس!

رویا گفت...

این ویتامین دی هم بد دردیه. من تو این آفتاب سن‌دیگو هم بازم ویتامین دی ام خیلی خیلی پایینه. بعد تازه قرصام رو هم یادم می‌ره بخورم. خلاصه که آزمایش می‌دین بعدش هم یادتون نره قرصاش رو بخورین!