۱۳۹۲/۰۷/۲۰

104

13 ماه پیش از یکی از این دکترای طب سنتی که خیلی هم معروفه و توی تلویزیون مرتب برنامه داره وقت گرفتم. 13 ماه طول کشید تا نوبت داد. با لیلا رفتیم پیشش. طبع من رو گفت گرم و تر و برای لیلا رو گفت سرد( ترو خشکش رو نمیدونم). بعد یه لیست غذایی داد که چی بخوری و چی نخوری. دقیقا" کارها و غذاهایی که برای من ممنوعه، به لیلا توصیه شده و برعکس! و اینکه من وحشتناک گرماییم و لیلا وحشتناک سرمایی! بساطی داریم توی خونه سر کولر و بخاری!!! من راه میرم چیلر روشن میکنم و لیلا پشت سرم خاموش میکنه! حالا زمستون میشه و من راه میفتم چیلر رو خاموش میکنم و لیلا روشن! بعد غذاهایی که به من گفته خیلی با طبع من جور و سازگاره. کلا" گفته همه چی بخار پز و آب پز!!! کدو و بادمجون و کنگر و بامیه و آلو اسفناج و انواع آش و بازم بگم؟! گریبان چاک ندادید هنوز؟! آخه کلم پخته و هویچ بخار پز؟!!!آخه من؟! وایسا دنیا من قصد پیاده شدن دارم!!!

۹ نظر:

امیرحسین گفت...

کلم پخته و شلغم آب پز خورای جمع کجا نشستن؟!بهشون خندیدم و این شد بساطم!

هدی گفت...

دقیقاً می خواستم بگم اثرات مسخره کردنه :))))

خانوم نون گفت...

پخشم زمین امیر =)))))))))
بخور نوش جونت!!!!!
چوب خدا صدا نداره! دیده ما مظلوم و بی زبون هی اذیت های تو رو میشنویم و دم نمیزنیم، اینجوری تلافی کرده.
بنازم بزرگیتو خدا
:))))))

سمن گفت...

مجبور بودی بری برادر من؟ نمیدونستی سیستم اینا چه جوریه؟

طارمه گفت...

نخور آقا
اینا همش کشکه
آحه کدوم یک از تولیدات غذایی سالمه که حالا سبزیجات رو بخارپز هم بکنیم؟
دنیا دور روزه

خانمه گفت...

شما كلم و كدو وهويج كبابي بخور به قصد قربت

هدی گفت...

ساناز گفت امکاناتش محدوده! من بیام از طرفش بنویسم که اسمایلی هارهار!!! روم به دیوار! من مامورم و معذور!! :دی

امیرحسین گفت...

حالا بدتر از اون یه رژیمی داده که برای پاک سازی بدنه. 2 هفته باید اجرا باشه.یه هفته ش باید خورشت بخورم با یه کف دست نون. به جای صبحانه و ناهار و شام. حالا خورشاش چیه؟ کنگر و الو اسفناج و غوره بادمجون و کدو و ریواس و اینا! گوشت و مرغ و برنج و اینا هم هیچ. هفته دوم هم فقط آش باید بخورم. آش انار و ترخینه و آلوچه و اینا! توی این رژیم لبنیات هم ممنوعه!

ساناز گفت...

مچکرم هدی جان