۱۳۹۲/۰۷/۲۵

108

اصلا" و ابدا" طاقت دیدن فیلمهای غمناک و دلهره ای و غم و ناله ( مخصوصا" سریالهای تلویزیون) رو ندارم. برای همینه که هیچ کدوم از سریالهای خونوادگی و اجتماعی تلویزیون رو نگاه نمیکنم. میگم آدم به قدر کافی خودش غم و غصه داره و دیگه نیازی به دیدن این فیلما نیست. شبا با دیدن سریال پژمان از شبکه 3 هار هار میخندم و همیشه به لیلا هم میگم که شب که ادم میاد خونه و به قدر کافی فشار و استرس کار و ترافیک و فلان رو تحمل میکنه، باید بشینه سریال طنز ببینه. دست پیمان و محراب ( مهراب) قاسم خانی و سروش صحت درد نکنه با این سریالشون. عالیه! دیشب زن و بچه نبودن و نشستم تنهایی " جدایی نادر از سیمین" رو دیدم. تا الان به همین خاطر عقب انداخته بودم که توان دیدن همچه فیلمایی رو نداشتم. خلاصه که بدفرم حالم گرفته شد( از بس روحیه م لطیفه!). آها این رو یادم رفت بگم، اون دکتر سنتی که رفته بودم برام نوشته که فیلمهای دلهره آور و غمناک باید ببینی!!! فک کن من بشینم فیلم دلهره آور ببینم. رسما" سکته میکنم!!!

۴ نظر:

امیرحسین گفت...

تازه جدایی نادر خیلی هم دوز غم و ناراحتیش بالا نبود، با این حال منی که صبح تا شب دستشویی نمیرم، 3 بار وسطش رفتم دستشویی!!!! ( روم به دیوار!!)

هدی گفت...

واااع! فیلم دلهره آور واسه چی ببینید؟؟ دکتره خودش حالش خوبه؟!

سمن گفت...

=))) فیلم ترسناک باید ببینی؟ که چی بشه؟ چربی بدنت کم میشه؟گوشت تنت آب میشه؟

مینا گفت...

اسرافیل کلی از دیدن سریال پژمان لذت میبره، ممنون که معرفی کردید سریال رو اینجا :)