۱۳۹۲/۰۶/۲۰

67

یه بنده خدایی هست اینجا که گه گاهی با هم بحث سیاسی میکنیم. بحث که نه، حرف سیاسی میزنیم. البته که منم کلا" خیلی حوصله ندارم. تقریبا" یه روز در میون میاد میگه " نچ! اینا هم عرضه ندارن. هیچ تغییری ایجاد نشده" . میگم چه تغییری؟ میگه تخم مرغ شونه ای 15 هزار تومن و مرغ فلان قدر و مسکن بهمان قدر. میگم یعنی توی این 20 روزه انتظار دارید که همه چی یهو گل و بلبل بشه؟ بعد هم هنوز مستفر نشدن و هنوز تغییرات داره انجام میشه. بعد هم مهمتر از اون، چه چیزی در بیرون از مرزها و تحریم ها و فروش نفت و برگشت پول ایجاد شده که انتظار تغییر داری؟ اونم توی 20 روز. میگه نه! من چشمم آب نمیخوره از اینا! دوباره فرداش میاد میگه نچ! اینا این کاره نیستن! گفتم اون مردک قبلی توی 8 سال ریاستش همه جا رو شخم زد. اینا خیلی خیلی خیلی کار بکنن بتونن برگردونن به حالت اولش ( که البته نشدنیه). وقتی زیربنای اقتصاد از بین رفته باشه، وقتی دامداریا و مرغداریا و کشاورزی و صنعت ویرانه شده باشه این خیلی بدیهی و طبیعیه که یه روز مرغ بشه کیلویی فلان قدر و یه روز تخم مرغ و یه روز گوشت. بهش توصیه کردم صبر داشته باشه. الان دوباره اومده میگه دیشب گوش کردی صحبتاش رو؟ گفتم بله. میگه دیدی گفتم اینا هم این کاره نیستن! گفتم لابد. من فهم اقتصادی ندارم راستش!

۳ نظر:

امیرحسین گفت...

البته که من به شدت امیدوارم. اقلا" آدمای با تجربه و عاقل اومدن راس کار

هدی گفت...

یاد اون آدمه توو کارتون گالیور افتادم :)))

امیرحسین گفت...

دقیقا" همونه