۱۳۹۲/۰۶/۱۸

65

دیروز بعد از ظهر همکارم اومد گفت پایین زورگیری شده چطور متوجه نشدید؟ ما هم که بیکار. رفتیم دیدیم یه آقای پیرمردی نشسته کنار دیوار و مثل بچه گنجشک داره میلرزه از ترس. کلی ادم هم دورش بود. میگفتن نیم ساعت پیش همینجا ( 4 راه فرماینه) وسط روز روشن، 3 تا لندهور ریختن سرش که زور گیری کنن. خودش میگفت هیچی همراهم نبوده و نمیدونم چرا سراغ من اومدن( البته بعید میدونم . حدس میزنم دنبالش بودن). بعد این بچه های آژانس مسکن کناری میان کمکش کنن، اونا هم قمه میکشن و دعوا و فحش و اونا قشنگ سوار تاکسی میشن و فرار میکنن. ملت زنگ میزنن به پلیس. زمانی که من رفتم پایین گفتن نیم ساعت پیش این موضوع پیش اومده و زنگ زدن به پلیس. تا اون زمانی که من بودم هنوز نرسیده بود! روز روشن وسط اون محل شلوغ ! هفته پیش هم این اتفاق برای یکی از مشتریای بانک روبرو پیش اومده بود و میگفتن یه کیف پر از پول رو با زور گرفتن از صاحبش. همینه که من تو جیبم فقط 500 تومن پول با یه کارت بلیط بی آر تی ه! 

۲ نظر:

امیرحسین گفت...

باید خیلی مواظب باشیم. بدون ترس زورگیری میکنن و ماشین سرقت میکنن و دار و ندار ملت رو میبرن. دقیقا" بدون ترس

هدی گفت...

:(