۱۳۸۳/۰۲/۰۸

وقتی که بناس بد شانسی بیاد از همه طرف میاد.این هفته ظاهرا" ستاره اقبال بزرگان رو به افول گراییده بود!!!استقلال تهرانم از این امر مستثنی نبود! البته خوب آرسنال جبران کرد. حالا شانس مارو باش این وسط. استقلال باخته ما هم اصلا" اعصاب درستی نداریم بعد شب متوجه میشی که شام دلمه داریم!!آخه من این بدبختی رو به کی بگم؟!آخه دلمه هم شد شام؟!هر کاری کردیم شرط ببندیم سر چیزای مختلف برا پیتزا نشد که نشد!
*
عرض کنم که اون شعر که من دیروز گفتم برا فردوسی بود. من با یه شعر دیگه اشتباه گرفتم!البته اونم مضمونش همینه تقریبا". ولی غرضم این بود که تهدید شدم که اگه امروز نگم که " خانوما تاج سر آقایون هستن!!!!" امشبم دلمه داریم!!منم حرف دیروزو همینجا تصحیح می کنم! حقیقتا" تهدید بدی بود. اگه میگفت تا یه هفته شام خبری نیست بازم آدم دلش خوش بود که پیتزا میخوره!ولی دلمه....!خدا قسمت نکنه!و دیگه اینکه باید یه الماس یه میلیون پوندی هم بخرم. مثل بکهام. اون مردک رفته انحراف اخلاقی پیدا کرده!!!بعد برا اینکه گندش در نیاد رفته برا زنش همچین الماسی خریده. من که پسر به این ماهی و گلی هستم که نباید مثل اون آدم رذل باشم!
*
این خرسا و فیلای توی سیرکارو دیدی که چقدر قشنگ هنرنمایی میکنن. چند سال پیش یکی بهم گفت بعضی از آدما از این خرسا و فیلا هم کمترن.هنوز این جمله تو گوشمه.

هیچ نظری موجود نیست: