۱۳۸۳/۰۱/۲۷

نمیتونم رابطه گرم تر شدن هوا با بالارفتن پاچه شلوار و به شدت تنگ شدن مانتو و بالارفتن آستین مانتو رو بفهمم. یه چیزی تو مایه های شلوارک و تی شرت میشه! والا کارگرای ساختمونیم که کاه گل لگد میکنن انقدر پاچه هاشونو بالا نمیکنن!همیشه از شهرک غرب متنفر بودم برا همین چیزاش. حالا بدبختانه همونجا ساکن شدیم. نگید خوب تو چشماتو ببند. کار از این حرفا گذشته. بخوای چشماتو ببندی باید کور بشی!
*
این طرح جدید راهنمایی رانندگی که پلیسا ریختن تو بزرگراه ها و قدم به قدم پلیس وایساده که هرکی کمربند نبسته یا بین خطوط حرکت میکنه جریمه ش کنن ( هر چند طبق معمول فقط برای چند روز) برا منی که تو هر لاینی حرکت میکنم فکر میکنم اون یکی لاین داره سریعتر میره و فورا" میام تو اون یکی ( بصورت مداوم!!) خیلی دردسر سازه. تاحالا دوبار فرار کردم از دستشون ولی آخرش که چی!!میترسم پس فردا ماشینو توقیف کنن!بابا یه قانونی بذارن بانوانی که تو خط سبقت مثل مورچه حرکت میکنن و به اندازه یه تریلی ۱۸ چرخ از ماشین جلویی فاصله دارن رو جریمه کنن!راستی چرا قوانین تو مملکت ما ضمانت اجراییه فقط یه هفته ای دارن؟ایراد از ماست لابد!
*
مینا خانم خیلی خوش اومدید. بلکه اینجوری این دوستتون هم سر غیرت بیاد و زودتر وبلاگشو راه بندازه!
*
امروز دلم هیچی نمیخواد! مرسی!

هیچ نظری موجود نیست: