۱۳۸۳/۰۱/۱۵

با صوفیان آسمان من هر شبی یا هو زنم
گر صوفی از لا دم زند، من دم ز الا هو زنم
*
صبح داشتم میومدم که رادیو محترم پیام دو تا ترانه خیلی قشنگ کردی گذاشت. یکیش مال کامکارها بود( عزیزم تو گل منی) اون یکیشم مال حسام بود. اون بیت بالا هم مال شعریه که حسام میخوند.واقعا" حال داد. تو هوای بارونی خیلی دوس میدارم اینجور شعرا رو.
*
من میل باکسم ۶۰ درصدش پر بود. یکی دو روز پیش دیدم زده ۱۵ درصد. نگاه کردم دیدم حجم میل باکسمو کرده ۲۵ مگابایت. یه میلم زده بود که حجم میلت زیاد شده. منم نخونده پاکش کردم به این خیال که خود بخود برا همه شده. به لیلا هم گفتم. ولی وقتی اون یکی آی دیموچک کردم دیدم همون ۶ مگابایت قبلیه. برا لیلا هم اضافه نشده. حالا پشیمونم که چرا نخوندم ببینم به چه علت زیاد شده. آخه پولیه. لیلا میگه میل بزن ازشون بپرس. میگم اولا" که اسب پیش کشیو که دندوناشو نمیشمرن. اومدو یهو اشتباه کرده بودن اونوقت کمش میکنن. خدا رو چه دیدی یهو دیدی وبلاگ منو خوندن دیدن چقدر قشنگ مینویسم!!!!!گفتن لابد روزی ۲۰۰ تا ایمیل دارم. دلشون سوخته به عنوان پاداش( برای بهترین وبلاگ از نظر یاهو!!!!) خودشون افزایشش دادن. یا نمیدونم یکی به جای من پول داده( از خوانندگان محترم وبلاگ!) یا اصلا" اشتباهی برا یکی دیگه رو میخواستن شارژ کنن برا منو کردن. به هر حال که مبارکم باشه!
*
دیشب اومدیم بیرون که بنزین بزنیم و یه کم هوا بخوریم. دیدیم وای چه صفیه برا بنزین. انگار همه یادشون افتاده بود که بنزین داره گرون میشه. معمولا" هم که عادت داریم کارامونو بذاریم برا دقیقه ۹۰. دیدم حوصله اینکه تو صف معطل بشم رو ندارم. گفتیم بیخیال. فردا میزنم. رفتیم یه جا قسمت اخر سریال بانویی دیگرو دیدیم. چه تلخ تموم شد. به قول لیلا آدم بعد از ۵-۲۴ روز بخواد بره سر کار ،شب قبلشم همچین سریالی ببینه خوب معلومه اشکش جاری میشه!!!دیروز که من وظیفه دلداری دادن به لیلا بر دوشم بود. طفلک بعد از این همه وقت میخواست بره سر کار. از یه هفته قبل از عید که مریض بود تا حالا. خوب دلداری دادنم داره. دلم برا بچه مدرسه ای ها سوخت. بدترین عذاب عالمه. امروز که تو خیابون میدیدمشون دیدم بیشترشون کسل و بی حالن. به قول لیلا کاش لااقل اولین روز کاری مثلا" سه شنبه بود. آدم دلشو خوش میکرد که دو روز دیگه دوباره تعطیله!
*
دو سه شبه خوابای بد میبینم.لعنتیا این چند روزه رو بمب نذارید تو عراق. دلم شور میزنه.تورو خدا تا اربعین نذارید.

هیچ نظری موجود نیست: