۱۳۸۳/۰۲/۰۷

وقتی تو یه شب رئال مادرید می بازه( بسیار مفتضحانه)، یوونتوس می بازه( تو خونه خودش اونم با چهار گل)، آرسنال مساوی میکنه و از همه بدتر تیم در پیت پرسپولیس در یک مسابقه ناجوانمردانه و با کمک داور برنده میشه خوب بایدم اعصاب معصاب!! نداشته باشی. نتیجه این میشه که کله صبح ساعت ۸ به جای صبحانه هوس ساندویچ کالباس با نوشابه میکنی و الانم از معده درد ندونی باید چی کار کنی. درمونش فقط به دست بازی عصره. خدایا امید هیچ امیدواری رو نا امید نکن!!!
*
به قول آقامون علی " زن و اژدها هر دو پیغمبرند!!!!!" . به جون خودم من نگفتم. بابا این شعر ملا احمد نراقیه فکر کنم( اگه اشتباه نکنم). یه شعر میگه به این صورت که زن و اژدها هر دو در خاک به ( وای روم به دیوار!!!من زبونم رو گاز گرفتم!)جهان خالی از این دو ناپاک به!!!( ایضا" همون پرانتز قبلی) بعد که مجبور میشه چند شب تو خیابون سر کنه و خونه راهش نمیدم میگه زن و اژدها هر دو پیغمبرن!!!!البته اینو که من الان گفتم به علت علاقه بیش از حد به لیلاس. لطفا" فکر ناجور نکنید. آفرین!
*
سلامم را جوابی ده که در شهر تو مهمانم......

هیچ نظری موجود نیست: