۱۳۸۳/۰۱/۰۵

لیلا و مامانش اینا به همراه پویا و مامانش و باباش رفتن ناهار پارک چیتگر. اونوقت من مثل این بدبخت بیچاره ها اومدم شرکت.اونم چی هیچ کاری نداریم. حالا کاش کار خاصی داشتیم. ساعت ۱۱:۳۰ داشتیم صبحانه میخوردیم!!که رییس بزرگ زنگ زد که نمیای ؟ منم طبق معمول تو رودروایسی گفتم چرا!حالا اومدیم نشستیم داریم همو نیگا میکنیم!ایمیلای این چند روزه رو چک کردم. یک ساعت و ده دقیقه طول کشید تا همه میلا اومد. یه دونه ش هم به درد نمیخورد. همه یا تبلیغ این قرصای....بود یا از این آفریقاییا که درخواست کمک میکنن. نمیدونم چجور میشه از دستشون خلاص شد. خلاصه که منم دلم چیتگر میخواد. من که میدونم به لیلا اینا بدون من اصلا" خوش نمیگذره!من اینجا ساندویچ کالباس بخورم اونوقت اونا جوجه کباب!ای روزگار. خوب میذاشتید فردا میرفتید که منم انقدر گناه نداشته باشم!
*
دیشب رفتیم سینما فلسطین برا دیدن بوتیک. یعنی عصر جدید تو سالن شماره ۳ نشون میداد که ظرفیت یه اتوبوسم نداره. از فیلم اصلا" خوشم نیومد. بسیار مزخرف بود. حیف از پول بلیط. وقتی محمد رضا گلزار بازیگر بشه نبایدم بیشتر از این از فیلم توقع داشت. من فکر کردم فیلم برتر جشنواره س. نگو از بین کسایی که اولین فیلمشون بوده این بهترین بوده. خیلی یخ و بی احساس بود. تنها خاصیتی که داشت این بود که لیلا از دیشب پاشو کرده تو یه کفش که چرا شب عروسی تو ماشین از اون اهنگا برا من نذاشتی؟!همون ترانه آخرش که آخرش میگفت شادوماد!!!به شدت جوادی بود ولی خوب دخترم هوس کرده. میگه منم از اونا میخواستم. حالا گیر داده که باید برام گیر بیاری آهنگشو. بابا از کجا بیارم آخه؟!فیلم اینجوری رو نشون میدن اونوقت فیلم مارمولک باید توقیف بشه. امشبم بازم شاید بریم فیلم ملاقات با طوطی. بازم محمد رضا گلزار. آخه بگو بابا تو گروه آرین بودی چه مشکلی داشت که اومدی فیلم ساز شدی. از وقتی گلزار برا پوشاک ایکات تبلیغ میکنه من دیگه ازش کت و شلوار نمیخرم!

هیچ نظری موجود نیست: