۱۳۸۲/۱۲/۲۸

برخيز كه ميرود زمستان
بگشاي در سراي بستان
برخيز كه باد صبح نوروز
در باغچه مي كند گل افشان
*
امسال هم در حال تموم شدنه. سالي پر از فراز و فرود. سالي پر از خاطرات تلخ و شيرين. خاطراتي كه اگرچه تلخ ولي به ياد ماندني. امسال برا من سال خوبي بود. يه زندگي جديد رو شروع كردم. البته امسال برا من بيشتر سال كاري بود. مسافرت به اون صورت توش نبود.ولي به هر حال شيرين بود.هميشه آخر سال كه ميشه ميشينيم به كاراي عقب مونده كه بايد انجام ميشده و انجام نشده فكر ميكنيم. به كارايي كه كرديم. به نتايج كاراي انجام شده. خدا كنه كه پشيموني نداشته باشيم. اميدوارم سال جديد براهمه پر از نشاط و كاميابي باشه. اميدوارم به همه آرزوهاتون برسيد. يكي از خاطرات خوب من پيدا كردن دوستاي خوبي مثل شما بود.حال و هواي همه جا و همه كس بهاريه ولي نميدونم چرا من انقدر بي حس و حالم.اين چند روزه خيلي خسته شدم. ذهنم هم خسته س. ليلاهم مريضيش خوب نشده.خدا كنه حالم عوض بشه. اين چند روزه رو شايد يه نيمچه مسافرت بريم. مسافرت كه چه عرض كنم!ولي چهار پنج روز ديگه بايد بيايم سر كار. اه. دوباره كار. مزخرف!
*
به سلامتي فيلم مارمولك امروز توقيف شد. كلي به دلمون صابون زده بوديم كه عيد بريم ببينيم. واقعا نميدونم به چه استدلالي يكي از بهترين فيلماي جشنواره رو حذف كردن. اگه بنا باشه هر گروهي كه دربارشون فيلم ساخته ميشه اينجوري كنن كه نميشه. دكترا و معلما و كارگرا و پرستارا و....اصلا حوزه علميه قم چه حقي داره كه جلوي يه فيلمو بگيره؟ خون علما از بقيه رنگين تره؟وقتي كلانتر بهم گفت كلي شاكي شدم. كلي هم دري وري گفتم. لابد اگه پخش ميشد آقايون دوباره كفن پوش ميشدن!!
*
دوستاني كه مسافرت ميرن سوغاتي يادشون نره! ما اينجا دعا ميكنيم كه سالم برن و برگردن .اونا هم به جاش برامون سوغاتي بيارن!
*
اصلا حس و حال نوشتن نيست. فقط دارم باري به هرجهت مينويسم.گفتم اگه چند روز نخوام بنويسم اينجا خالي نباشه. وگرنه اصلا اينجا حال و هواش بهاري نيست.حوصله حرف زدن از گل و بلبلم ندارم.
*
لحظه تحويل سال اگه دعا كرديد به بقيه ،اگه حال و حوصله داشتيد، اگه جاي خالي موند برا ما هم دعا كنيد.
*
بازم عيدتون مبارك. لحظه هاتون بهاري و سبز. دلتون شاد. لبتون خندون وكامياب باشيد.

هیچ نظری موجود نیست: