۱۳۸۷/۱۰/۲۳

دیشب رفتم دکتر. دکتر به این بداخلاقی نوبره والا!همیشه کلی شاد و شنگول بود. آزمایش ها رو که دید گفت این چه وضعه دور شکمه؟! دفعه بعد اگه با این شکم بخوای بیای پیشم اصلا" نیا! بعد هم کلی آزمایش برای 6 ماه دیگه داد و کلی قرص چربی و دستور ورزش و گیاه خواری و جدی گرفتن عوارض چربی و اینا داد! بهم میگه سیگار میکشی؟ میگم نه! میگه الکل میخوری؟! میگم نه! زیر چشمی نگاه میکنه میگه: جدی؟!!گفتم از امشب میرم باشگاه: گفت هرکی از این در میره بیرون میگه امشب میرم باشگاه!
*
با لطف دوستانی که تقبل کردن هر ماه هزینه ای رو برای کمک به نیازمندان پرداخت کنن ، تونستیم ماهانه حدود 170-160 تومن جور کنیم. فقط میمونه یک مساله: یکی اینکه دو نفر کاندید بشن که حساب مشترک به نام اونها باز بشه تا بتونیم سریعتر پولها رو جمع آوری کنیم. من خودم جناب آقای محمد آقا رو به عنوان یکی از صاحبان امضا معرفی میکنم . نفر دوم هم خودش کاندید بشه و بچه ها رای بدن.

هیچ نظری موجود نیست: