۱۳۸۶/۰۵/۲۸

خوب از این به بعد به تاکسی نوشت باید باشگاه نوشت رو هم اضافه کرد!من فقط همین رو بگم که تو این دو جلسه ای که رفتم تمام لباسام الان برام گشاد شده!!!!!محیط باشگاه هم خیلی فرهنگی و فیشینگولیه!جدا از آهنگای توپی که پخش میشه، تلویزیون هم ( کانالهای ایرانی اون ور آبی ) هم برای تنوع روشنه که اگه کسی حوصله ش سر رفت هر کانالی رو که دوس داشت انتخاب کنه! بعد مربیه هم که مثلثی یا گلدونیه به من میگه در خوردن مشروب!!! و غذا زیاده روی نکن! بعد به غیر از شلوارک من و علی که تا سر زانومونه، بقیه اینجا رو با حموم عمومی اشتباه گرفتن!( البته بقیه میشن یکی دو نفر!). کلا" خیلی خلوت و خوبه و چون تو محوطه ساختمونمونه فهمیدیم که مجوز و اینا هم نداره و کلا" راحتن. دیگه اینکه تمام ورزشها با دستگاه انجام میشه و خیلی از این نظر پیشرفته س. چون ظاهرا" خیلی از جاها سیستم سنتیه و با میل و دمبل و اینا کار میکنن. در آخر اینکه من روزی شونصد بار خودم و شیکمم رو تو آینه نگاه میکنم! نکنه خدای نکرده کوچیک بشه!

هیچ نظری موجود نیست: