۱۳۸۶/۰۵/۲۴

بالاخره با همت پسر دایی گرامی رفتیم باشگاه بدنسازی! دیشب البته فقط رفتیم یه سر و گوشی آب بدیم ببینیم اصلا" چه جور جاییه. از در که وارد شدیم یه آهنگ تند دوبس دوبس خارجکی داشت پخش می شد و یه نفرم اونوسط داشت برا خودش بابا کرم می رقصید. یه آقایی هم که کم از هرکول نداشت با یه لبخند به پیشوازمون اومد و گفت تشریف بیارید داخل. یه گشتی تو باشگاه زدیم و آقا هرکوله اومد سراغمون. از اونا بود که بدنش مثلثی بود! یه بالاتنه خیلی درشت و یه کمر باریک. با ماهیچه های خیلی وحشتناک!!کلی از خودش تعریف کرد که من مربی بین المللی هستم و اینا بعد هم یه دست به شکم من گذاشت و گفت چه شکم نازی داری!!!حالا امشب داریم میریم ثبت نام و بعد هم از همین امشب کار رو شروع می کنیم. کلی هم گفته وسایل باید بخرید. من میخوام با دمپایی و زیرشلواری پارچه ای و زیرپوش رکابی برم !!!!!مردک به من میگه چه شکم نازی داری!خجالتم نمیکشه!
*
به برکت سیستم فیل طرینگ نه میدونم کی آپ کرده و نه دسترسی به لیست اسامی دارم! سراغ هر سایتی هم که میرم فی لطره!واقعا" سیستم هوشمند که میگن همینه! و خوبیش اینه که هیچ نوع فی لطر شکنی هم دیگه جواب نمیده. به امید روزی که تمام سایتها مسدود بشه و خیال همه راحت!

هیچ نظری موجود نیست: