۱۳۸۲/۱۱/۰۴

با توام اي لنگر تسكين!
اي تكانهاي دل!
اي آرامش ساحل!
با توام اي نور! اي منشور!
اي تمام طيف هاي آفتابي!
اي كبود ارغواني!
اي بنفشابي!
با توام ا ي شور !
اي دلشوره شيرين!
با توام اي شادي غمگين!
با توام اي غم!غم مبهم!
اي نميدانم!
هرچه هستي باش!
اما كاش.....
نه جز اينم آرزويي نيست,
هرچه هستي باش, اما باش......( قيصر امين پور)
*
دو سه روز حس نوشتن نداشتم امروزم يه كار واجبتر از وبلاگ داشتم كه نشد صبح بنويسم. حالا اينجا از وفتي كه متعلق به ليلاس ميزنم و مينويسم.دلم تنگ شد برا نوشتن.اين سيستم كامنت ما هم كه شكر خدا وضعش معلومه. از اونايي كه لطف كردن و نوشتن ولي ارور داد معذرت ميخوام. به خدا خودم هم خسته شدم. بذاريد باسوادتر كه شدم درستش ميكنم.
*
يه جوك شايد تكراري. صنف لات ها براي ابراز همدردي با مردم مصيبت ديده بم به جاي عبارت " خرابتيم " از واژه " بمتيم" استفاده ميكنند!
*
مگه تو قوانين اسلامي نيست كه دست دزد بايد قطع بشه؟( البته اگه ۲۵ شرط فراهم شد و بازم طرف دزدي كرد) قاعدتا" اين قانون برا اين دله دزدا كه براي رفع حاجت و سير كردن شكم زن و بچشون دزدي ميكنن و هيچ راه ديگه اي بلد نيستن(نميخوام توجيه كنم)نيست. اين بيشتر برا اوناس كه تو روز روشن مثلا" از بانك اختلاس ميكنن يا از رانت هاي باد آورده برا منافع خودشون استفاده ميكنن. يعني به نوعي از بيت المال برا خودشون بر ميدارن چون دستشون ميرسه به اون. نميدونم پس چرا برا اونا هيچ وقت( تاكيد ميكنم هيچ وقت) اجرا نشده؟ نمونه دزدي زياده. نميخوام اينجا بگم چون همه ميدونيد. به خدا آدم بعضي چيزا رو كه ميبينه( به شنيدن كاري ندارم) دلش خون ميشه. به خدا اينا يه روز جواب داره. واعظان كين جلوه در محراب و منبر ميكنند....
*
به جون خودم من اولش سالم بودم!انقدر پسرسنگيني بودم كه بيا و ببين!زبانزد خاص و عام بودم تو متانت و عقل! از هركي ميخوايد بپرسيد. مگه نه محمود؟! ليلا هم كه ادعا ميكنه سالم بوده . پس چرا الان ما اينجوري شديم؟!!يكي اگه حرفاي ما دوتا رو يواشكي گوش بده قكر ميكنه الان از مهد كودكي, تيمارستاني( بلا تشبيه!) جايي در رفتيم! من كه سالم بود م از اول!

هیچ نظری موجود نیست: