۱۳۸۲/۱۰/۱۵

از تمام رمز و رازهای عشق
جز همین سه حرف
جز همین سه حرف ساده میان تهی
چیز دیگری سرم نمیشود
من سرم نمیشود
ولی...
راستی
دلم که میشود! (قیصر امین پور)

*
تی بلا می سر! کسی معنیه اینو میدونه؟! فکر کنم به زبون گیلکی باشه. البته فکر کنم!امیدوارم فقط فحشی چیزی نباشه. یه بنده خدایی داریم تو انزلی. همیشه اینو به من میگه! منم روم نشده ازش بپرسم.

*
اگه یهو یه سگ جلوت ظاهر بشه چیکار می کنی؟! فرار میکنی؟ دنبال سگه میکنی؟ جیغ میزنی یا میشینی گریه میکنی؟!امروز ساعت ۷:۳۰ که اومدم شرکت تو پله ها داشتم میومدم بالا یهو دیدم یه سگ جلوم وایساده به چه بزرگی و زشتی!قلبم برا چند ثانیه وایساد. باور کن حس کردم مردم از ترس. اومدم عقب عقب برم دیدم داره میاد جلو. انقدرم زشتو کثیف بود که نگو. فکر کنم برا فرار از سرما دیده در این ساختمون بازه اومده تو. یه پارس که کرد من نفهمیدم چی شد فقط دیدم از ۴ تا پله پریدم بیرون و جیغ زدم!!شانس آوردم هنوز نزدیک در بودم. هیچکیم تو کوچه نبود. پریدم تو ماشین. وقتی از ساختمون اومد بیرون از کنار ماشین که رد شد یه نگاه عاقل اندر سفیه کردو رفت!منم کلی احساس حماقت بهم دست داد به خاطر این نگاه. از ماشین که اومدم پایین اول کلی سرو صدا از خودم دراوردم که اگه زنو بچهش هنوز تو ساختمونن بیان بیرون. داشتم صداهای ناهنجار از خودم درمیاوردم که دیدم یه خانمی از ساختمون اومد بیرون. اونم یه نگاه عاقل اندر سفیهی بهم کردو رفت!!چقدرم لابد دلش به حال من سوخته!بیچاره من!

*
ببینم اگه یه خانمی بازی بلد نباشه و مجبور بشه به ۶ نفر کله پاچه بده چه ربطی به همسر محترم این خانم داره؟!نه واقعا" ربطی داره؟!خوب بره تقلب یاد بگیره تا نبازه! مگه بقیه چیکار میکنن؟!

هیچ نظری موجود نیست: