۱۳۸۲/۱۰/۲۳

رفتار من با بندگانم چنان است که گویی همین یک بنده را دارم.ولی رفتار بندگانم با من چنان است که گویی همه خدایان اویند جز من....( خدا!)

*
از این آهنگ وبلاگ خودم که لیلا گذاشته خوشم میاد. من که میتونم آهنگشو بشنوم نمیدونم برا بقیه هم میاد یا نه. ولی به هر حال من لذت میبرم. از این اهنگ خیلی خاطره دارم. حالا هم هروقت دلم میگیره میام تو وبلاگ خودم. اون صدای موج و دریا اولش محشره. محشر. لطفا" یه ذره برید عاشق بشید. یه کوچولو. بی عشق هیچ سلامی طعم سلام ندارد. هیچ نگاهی عطر نگاه....

*
از موسیقی کردی و لری و گیلکی خوشم میاد . از موسیقی ترکی نه( جز یه چیزی که یه بار شنیدم و همه عالم و آدمو گشتم ولی دیگه پیداش نکردم). از قهوه و شیر کاکائو ونسکافه و شکلات و کلا" هرچیزی از این خونواده به شدت متنفرم. از نمک و شوری و ترشی خوشم میاد. از ماکارونی و کرفس خوشم میاد . از غذای شیرین( شیرین پلو، آلو اسفناج، خورش سیب و به ، هویچ پلو!، آلبالو پلو، عدس پلو با شکر!و...) بدم میاد. از کیف سامسونت و ریش پرفسوری بدم میاد. از روزنامه شرق خوشم میاد. از دریا و مخلفاتش ، از جنگل و مخلفاتش خوشم میاد. از بارون خوشم میاد. از رانندگی خانوما که موبایل دستشونه پشت ماشین بدم میاد( بدون مبایل قابل تحمله!). از سرما که مجبور میشی پتو دور خودت بپیچی و بخوابی خوشم میاد . از گرما بدم میاد. از سیگار و سیگاری بدم میاد. از اینکه چند سالی یه بار اونم اگه پابده قلیون بکشی خوشم میاد( ادامه دارد!!)

*
میگن بچه های متولد خرداد از همه چیز دو تا دارن. حتی دو شخصیتین!نمیدونم چقدر درسته ولی اینو میدونم که هر کسی دوست داره از همه چیزای خوب دو تا داشته باشه! البته تا ۴ تا هم مجازه ولی خوب دیگه بحث عدالتو اینا پیش میاد و چون من دوس دارم همیشه عدالتو رعایت کنم اینه که به همون دو تا رضایت میدم!!( فکر بد نکنید لطفا"!) خدایا خودت میدونی که من نیتم خیره!!( فکر کنم امشب شام که خبری نیست هیچی باید بگردم یه جا هم برا خواب پیدا کنم!).

*
با اینکه از سیاست بدم میاد(از آلوده شدن به سیاست) ولی بدم نمیاد یه بحث سیاسی مختصر اینجا راه بندازم. مشکلی که نداره؟!

*
چرا من تا دیشب ساعت ۱۱ فکر میکردم دیروز یکشنبه س؟!دیشب داشتم برنامه ۹۰ میدیدم. یهو یادم افتاد ۹۰ رو دو شنبه ها میذاره. به لیلا میگم ، میگه آره امروز دو شنبه بوده. مرسی!

هیچ نظری موجود نیست: