۱۳۹۲/۰۴/۱۲

قالیباف مچکریم!

شنیدم که کارتای پایان خدمت باید تعویض بشن و مهلتش تموم شده. منم یه کارت پایان خدمت و کارت ملی رو برداشتم و رفتم پلیس 10+ . به اقاهه گفتم مدارکش چیه؟ گفت چی داری؟ گفتم هیچی. فقط کارت پایان خدمت و کارت ملی. گفت عکس داری؟ گفتم نه. گفت برو تو اون اتاقک و با اون دستگاهه از خودت عکس بگیر! گرفتم( بگذریم چه عکس مزخرف و داغونی شد!). گفت فرم پر کن. کردم. گفت پول ریختی به حساب بانک ملی؟ گفتم نه. گفت با کارت خوان میریزم برات. گفت مدرک تحصیلی همراهته؟ گفتم نه. گفت بی خیال! گفت شناسنامه همراهته؟ گفتم نه. گفت ایمیل میتونی برام بکنی تا یه ساعت دیگه؟! گفتم اره. گفت کارمزد رو هم بده و تموم!!! گفتم همین؟ گفت 3 ماه دیگه کارتت میاد دم خونه. خیلی آقا بود. خیلی. اگه میخواست گیر بده میگفت برو همه مدارک رو بیار بعد. تازه بعدش هم میتونست هزار تا ایراد بگیره. خلاصه من رفتم سوال بپرسم که چی میخواد و چی نمیخواد؟ که کارم انجام شد. بعضیا خیلی انسانن. خیلی اخلاق مندن! خیلی خوبن. پلیس 10+ کلی از کارها رو راحت کرده. حالا اگه یکی این مدلی هم کارمندشون بشه دیگه خیلی عالی میشه. قالیباف مچکریم به خاطر این خدمتی که به ما جماعت ایرانی ارائه کردی!

۳ نظر:

سمن گفت...

من هنوزم سر حرفم هستم که این بشر خیلی کارها کرده. اگر این وسط هم چیزی خورده نوش جونش!

امیرحسین گفت...

به نظرم شانس نداشت یه کم! هر بار در شرایطی کاندید شد که ملت رفتن سراغ یکی دیگه. به نظرم مدیر بسیار بسیار بسیار موفقی بوده و خدا کنه سر سیاسی بازی و عوضش نکنن و بذارن کار کنه

سمن گفت...

خدا رو شکر تو این جماعت یکی هم نظر من پیدا شد!