۱۳۸۳/۰۷/۰۸

میدونی صبحی به این نتیجه رسیدم که همون بهتر که نمازمو از حفظ میخونم و اصلا" نمیفهمم چی دارم میگم و با کی دارم حرف میزنم. وگرنه وقتی به جمله " ایاک نعبد و ایاک نستعین" میرسیدم باید آب میشدم و میرفتم تو زمین.امروز صبح موقع نماز صبح یهو به این نتیجه رسیدم.
*
یه برنامه میخوام ( به هر زبونی) که یه جمله رو که بهش میدیم تبدیل کنه به حروف ابجد و عدد مربوطه رو بگه. حالا جمله یا کلمه یا هر چی. مثلا" وقتی علی رو وارد میکنیم عدد 110 رو اعلام کنه. چیه؟چرا اینجوری نیگام میکنید؟خوب لیلا درسته که مهندس نرم افزاره ولی خوب متاسفانه کامپیوتر خونه ویندوزش انگلیسیه و هر کاری کردیم نشد تو محیط ویژوال سی فارسی نوشت. این برنامه هم که فارسیه. من خودم با پاسکال یه زمان بلد بودم که متاسفانه فراموش کردم الان! لطفا" اگه میتونید بهم میل بزنید تا بگم چجوری باید باشه. آخه یکی دو تا تبصره داره. در ضمن برا یه کار معنوی هم میخوام که کلی ثواب داره.سریع هم میخوام!یه چیزی تو مایه های امروز فردا!با تشکر!

هیچ نظری موجود نیست: