۱۳۸۳/۰۷/۰۶

یادتونه گفته بودم دنبال چند تا خانوم میگردیم که تو نمایشگاه فرانسه کمکمون کنن؟خوب شکر خدا مشکل بر طرف شد!دیروز بعد از 3 ساعت ایستادن تو صف سفارت بهمون اعلام کردن که بهتون ویزا نمیدیم!یعنی به همه ایرانیایی که برا نمایشگاه تقاضای ویزا داده بودن گفتن که ویزا نمیدیم. بعد بهم گفت میخوای تقاضای بررسی مجدد بدی؟گفتم نوچ!!گفت معمولا" تو بررسی مجدد تغییر نظر میدن. گفتم نمیخوام!با سربلندی اومدم بیرون!فکر کنم اونجا رو عکسامون ریش چسبوندن ببینن کدوممون شبیه بن لادن میشیم دیدن همه خود بن لادنن!ولی فکر کنم مسائل هسته ای هم بی تقصیر نبوده!به جهنم که ندادن. کی اصلا" میخواست بره اونجا؟!تحفه س؟!اونم تازه بدون لیلا که اصلا" صفا نداشت!( ولی خدایی اگه می دادن خوب بودا!).
*
اگه ماشینتون معاینه فنی نداره از خط وسط یا سبقت حرکت کنید که بتونید از دست پلیسای نامرد فرار کنید!ظاهرا" بی کار شدن گیر دادن به معاینه فنی!بابا چقدر با " وجعلنا" خوندن از دستشون در برم؟از رو نمیرن.

هیچ نظری موجود نیست: