۱۳۹۳/۰۳/۳۱

وسایل ارتباط جمعی نسل جدید!

یه نفر توی واتس اپ یه عکس نوزاد که توی بیمارستان بود و ظاهرا" تازه به دنیا اومده بود رو فرستاد . نوشت مانیسا همین الان!!! شماره برام نا آشنا بود. نوشتم قدم نورسیده مبارک و خدا حفظش کنه براتون. هرچی فکر کردم نفهمیدم کیه. بیکار هم که بودم و رفتم کل دفتر تلفن خودم و شرکت رو زیر و رو کردم تا شماره رو یافتم! ترخیص کار گمرک آستارا که سیصد سال پیش 2 بار باهاش کار کردیم و شماره من رو داشته و ظاهرا" برا همه عکس رو فرستاده! ملت همه شماره هاشونو نگه میدارن؟ من 2 روز با یکی کار نداشته باشم فوری شماره ش رو پاک میکنم! حالا مانیسا دختره یا پسر؟ 

۴ نظر:

هدا گفت...

الآن احتمالاً اون هم در مورد شما همین رو میگه! وگرنه آدم به کسی که نشناسه که تبریک نمیگه! :)))

امیرحسین گفت...

:))))) خوب اون شماره رو داشته که زده. مرض که نداره برا غریبه عکس بفرسته. انتظار داشته من تبریک بگم!

MisS nc گفت...

الهی !!! پس مانیسا جون به سلامتی به دنیا اومد ؟؟ خیلی خبر خوبی بود ... خوشحالم کردی

امیرحسین گفت...

خیلی! خودم دیروز از خوشحالی خوابم نبرد!