۱۳۹۳/۰۱/۲۶

258

یه مدیر مالی اومده اینجا که بازنشسته س. بعد بعضیا عادت دارن که اول کار میخ رو محکم بکوبن که همه حساب ببرن ازشون. اینجا هم همه جلوش گارد گرفتن و نمیخوان بازیش بدن. این وسط من تحویلش میگیرم و اطلاعات میدم بهش و چون خیلی از کار من سر در نمیاره و هر سوالی رو میپرسه میگن از فلانی بپرس و اون مسئولشه!( بله من اینجا مسئول همه چیز هستم. حتی وقتی یخچال هم خراب میشه به من میگن که تو زنگ بزن و انگار من صاحب شرکتم به نوعی!). حالا امروز اومده میگه آقای فلانی بی زحمت برا من 3 تا دسته صندلی و یه اسکنر و یه یو پی اس و چند تا چیز دیگه سفارش بده. گفتم باشه! بابا بذار یه هفته بیایی ببینی اصلا" دوست داری اینجا کار کنی. بعد هم ما یخچال شرکتمون خراب میشه 38 روز طول میکشه تا بگیم یارو بیاد درستش کنه. دلت خوشه ها.

۳ نظر:

سمن گفت...

امیر سه تا دسته صندلی یعنی چی؟

امیرحسین گفت...

صندلیش از این صندلیای طبیه. بعد نمیدونم با دسته صندلی چیکار کردن که شکسته! حالا گفته 3 تا دسته بخرید!

سمنHih گفت...

آها.ممنون از روشنگریت.