۱۳۸۹/۰۲/۲۰

به پیشنهاد سرکار علیه خانم خانمه یه ختم قران میذاریم و هدیه میکنیم به روح حضرت زهرا (س). نهایتن هم مهلتش باشه تا روز شهادت یعنی دو شنبه. دوستانی که تمایل دارن اعلام کنند.

پ.ن: نیتمون هم شفای همه بیمارا و برآورده شدن حاجات همه باشه.

خانمه: جزء 1تا5- امیر:جزء 6و7
پرنده گمشده:جزء8- امیر :جزء9, 20 , 21
مریم: جزء 10 , 22 و23- سارا:جزء 11
هدی:جزء12 ,24- یکتا: جزء13
فخری سادات:جزء14- نوا: جزء15و16
بهار: جزء17- سیلوت: جزء 18 و19
فیدلر:جزء25- زهرا:جزء 26
هادی : جزء27-علیرضا: جزء28
زینب: جزء 29-سجاد: جزء 30

۳۲ نظر:

مجيد گفت...

من گفتم سريع اعلتم كنم كه شركت نمي كنم.بين حودتون تقسيم كنيد.
راستش من اصلا نمي فهمم مگه بشيني يه ساعت به زبون فارسي دها كني چي ميشه گه جالا بايد بشينيد پشت خم و تند تند جمبات هربي رو كه نمي فهميد بخونيد كه تازه كليش هم داستانه و اصلا دعا نيست.
خنده دار نيست كه براي يه حاجت بشينيد سوره لوط يا نسا رو بخونيد؟
البته اين مظر من بود . هر كسي نظر خودش رو داره ها.

مجيد گفت...

بابت غلط هاي املايي عذر مي خوام

ناشناس گفت...

من جز 30

Fiddler گفت...

man 25 plz. khob majid bia farsisho bekhun

پرنده گمشده گفت...

من جزء هشت رو می خونم.

amir گفت...

man joze 8 mikhonam

amir گفت...

و9

Mr.Moon گفت...

آقا مجید خوب شد آخرش گفتید این نظر من بود
من هم 28

fifi گفت...

سلام،
من جرء 14 رو میخوانم

مريم گفت...

آهاي آقاي امير اولن كه اون لينكت رو بردار كه نوشتي خوش به حال كارمنداي دولت،دويست بار تكذيبيه كردن بابااااااا.....
دويمندش من هم هستم
براي من هم بده

zainab golmohammadian گفت...

سلام
من هم هستم. لطفا یک جزء هم به من بدهید. دختر گلتان را هم ببوسید. زینب

maryam گفت...

ميگم كه ممنون كه اون لينكو برداشتيد
يه جز هم واسه دوستم بدين
سارا

amir گفت...

قبول نیست من 8 رو خوندم دیشب

امیرحسین گفت...

8 رو که کسی دیگه قبل از شما گفته بود میخونم! حالا 9 رو هم بی زخمت بخونید!

سیلوت گفت...

یعنی حتما باید خودم بیام بگم؟؟؟ یعنی شما نمیدونی 18 و 19 رو باید برام بذاری کنار کسی دیگه نبره؟؟

نوا گفت...

سلام/ من جزء 15 و 16 رو مي خونم ...

سلانه گفت...

سلاممممممم:)
یه جزء هم به من بده.. جزء 27 رو هم برا آقامون بذار

امیرحسین گفت...

جزء های باقی مانده: 12-13-20-21-22-23-24
به عبارتی میشه 7 جزء

هدی گفت...

سلام
منم 12 لطفاً

Unknown گفت...

سلام ... جزء 13 برای من اگه ممکنه

امیرحسین گفت...

جزء های 20 و21 و22 و23و24 باقی مونده

amir گفت...

20,21

amir گفت...

chiz hichi mikhone amir hosean

نرگس گفت...

سعی می کنم جزئ بیست رو بخونم
تموم شد میگم
الان یه مقدارش رو خوندم

امیرحسین گفت...

نرگس خانم!!! جزء 20 صاحب داره! لطفا" نگاه به پست و کامنتای دوستان بفرمایید ضرر نداره!

نرگس گفت...

من خوندمش
من پست خود شما رو دیدم 20 تعیین نشده
خوندمش
اشکال نداره
الان که میرم سفر
اگه تونستم توی سفر بخونم 23 رو می خونم و خبر میدم

امیرحسین گفت...

آقا سه جزء مونده ها!!!22 و 23 و 24!

هدی گفت...

سلام
اگه هنوز مونده یه جزء هم برادر من می خونه

امیر گفت...

جزء 22 و 23 و 24 مونده. جزء 24 برای برادر شما

مريم گفت...

بيست و سه مال من آقا
اوكي؟

امیرحسین گفت...

اوکی. میمونه جزء 22!

amir گفت...

از همگی التماس دعا دارم وممنون از این زن و شوهر نمونه که منو با قران اشتی دادن بازم از این برنامه ها بود خبرم کنین چون حضورم برای بعضی از دوستان سنگینه سعی میکنم کمتر جائی سرک بکشم پس خبرازشما التماس دعا مجدد