۱۳۸۹/۰۱/۱۹

دیروز عصری زهرا رو از بیمارستان مرخص کردیم و برگشت خونه. خدا رو شکر حالش خوبه و نفهمیدیم علت عفونت توی خون چی بود. هرچی که بود دست از سرمون برداشت! یه ویروسی هم شایع شده که روان آدم رو پاک میکنه! هیچی تو معده آدم نمیمونه و خیلی سخته. کلی بچه اینجوری آورده بودن بیمارستان که گلاب به روتون اسهال و استفراغ شدید داشتن. مامان لیلا که مبتلا شدن . منم از دیروز گمونم مبتلا شدم! خدا کنه دخترک نگیره از من که دیگه هیش حوصله ندارم!

پ.ن: ممنون از همه اونایی که با تلفن و اس ام اس و ایمیل و چت وکامنت ودیگر وسایل ارتباط جمعی! از احوال زهرا میپرسیدن. چقدر آدم روحیه میگیره وقتی میبینه همچین دوستانی داره. امیدوارم خودتون و عزیزانتون همیشه سلامت باشید و پاتون به بیمارستان باز نشه.

۱۱ نظر:

پورپدر گفت...

خدا رو شکر که به خیر گذشت...خوشحالم
آقا وایسا کنار خواهشا به بچه ندی این ویروسه رو که دیگه هیچیا!

هدی گفت...

خدا را شکر :)

ناشناس گفت...

دیروز تو بلاگ اوه اوه گنجیشکا رو نیگا خوندم که مرخص شده.
خدا رو شکر
س-ر

amir گفت...

سلام
گل​های پار از آسمان نعره زنان در گلستان
کای هر که خواهد نردبان تا جان سپارد در بلا

سلانه گفت...

سلامممم:)
خدا رو هزار بار شکر.. همه ش دلم پیش شماها بود این چند روزه

Unknown گفت...

سلام امیر جون.. خدا رو شکر.. خوشحال شدم که این خبر رو ازت شنیدم.. ایشالا خودت و خانوادت همیشه در پناه خدا سالم وتندرست باشین. .

Ng.A. گفت...

khoda ro shokr.... enshala dige hichvaght na Zahra va na hich bacheie digeii paash be bimarestaan baaz nashe
va donbalesh ro begirid ke chi boode vaghean.... enshala to ham khodet zood khoob mishi va na Zahra va na Leila ro mariz nemikoni :)

Roya گفت...

خیلی خدا رو شکر. خیلی نگران شده بودم. حالا باید یه مدت حسابی استراحت کنین همه تا خستگیش از تنتون دربیاد. مخصوصا که اون ویرووس رو نگیرین.

مستانه گفت...

خیلی خوشحال شدم...

بهار گفت...

حدارو صدهزار مرتبه شكر.ايشالا كه ديگه هيچ وقت گذرتون به بيمارستان نيفته و سه نفري خوب و خوش و سلامت باشين

خانمه گفت...

يعني ديگه خونه است و شاد و سلامت ؟
خدا رو شكر