۱۳۸۷/۰۷/۰۶

خوب خوشحالم که اعلام آمادگی کردید. فقط چند تا نکته کوچیک به ذهنم رسید. یکی اینکه کمکهامون به صورت نقدی نمیدیم. بلکه بیشتر گوشت قرمز و مرغه. اگه پول بیشتری بود خوب میتونیم بقیه اجناس رو هم اضافه کنیم. دوم اینکه با مبلغ کم هم میشه. حتی ماهی 5000 تومن. مهم شروع کار و بودن و مشارکته. دیگه اینکه میشه یه حساب مشترک باز کرد با حق برداشت با مثلا" دو امضاء. و اینکه یه عده مسئول شناسایی خانواده های نیازمند بشن، یه عده مسئول کارهای اجرایی خرید و تقسیم و یه عده هم مسئول پخش. مهم مشارکته. اگه یه عده بتونن تقبل کنن که هر ماه یه مبلغ ثابت به حساب بریزن که خیلی عالیه. بقیه هم بسته به شرایطشون هر چقدر تونستن و هروقت تونستن. کسی ایده و طرح دیگه ای داره؟
*
دیروز یه بسته زرشک پاک نکرده تازه خریدم. چون کبدم چربه ملت تجویز کردن که اب زرشک دوای کبد چربه. زرشک با شاخه و تیغ و برگ و همه چی. دیروز از صبح نشستم به پاک کردن تا ساعت 9 شب. از بس تیغ توی دستم رفت سوراخ سوراخ شدم! بعد شب با خیال راحت گذاشتم توی یخچال که لیلا برام آبش رو بگیره. مامان لیلا شب اومدن و یه کم برام آبش رو گرفتن. چشمتون روز بد نبینه. یک مزه کپک زده گی میداد که خدا میدونه. خراب شده بود و مجبور شدیم بریزیم توی سطل!
*
5 شنبه رفتم برای مصاحبه سفارت. بعد از کلی دردسر ( 13 تومن جریمه ورود به طرح و پنچر شدن ماشین و معطلی توی سفارت) نوبتم شد. مدارکم رو که دادم ، کارمند سفارت گفت پرینت حساب شخصیت کو؟ گفتم ندارم. لزومی هم نداره. چون شرکت همه مخارج من رو میده. از اون اصرار و از من انکار. خلاصه گفت اگه نیاری ویزا نمیدیم. گفتم حداقل چقدر باید توی حساب باشه؟ گفت 15-10 تومن که معلوم بشه استطاعت مالی داری! شماره حساب بدم پول بریزید به حسابم؟! قول میدم برگردونم!!!

هیچ نظری موجود نیست: