۱۳۸۶/۰۶/۱۲

انقدر خوشم میاد از این خانمهایی که کارای مردونه هم میکنن! البته در اصل کمک شوهرشون میکنن و اونایی هم که ازدواج نکردن تمرین میکنن برا آینده!مثلا" ماشین میبرن تعمیرگاه. لیلا دیروز از صبح رفته بود تا ساعت 6-5 عصر تعمیرگاه . بعد مثل این شیرزنا مدام میرفته لوازم یدکی فروشی قطعه میخریده. پلوس و واشر سر سیلندر و کلی چیز دیگه که من اسمشم نمیدونم!
*
اون خانمه که تو بانک اقتصاد نوین بود و گفتم که یکی دوبار اشتباه کرده بود، امروز همکارم رفته بوده و سراغش رو گرفته بوده. چون ظاهرا" یه چک که باید کلر میفرستادن رو یادش رفته بوده یا نمیدونم چی که خبری ازش نبود. همکاراش گفتن که دیگه نمیاد! ظاهرا" اخراجش کردن!
*
چقدر فرهنگ آدما با هم فرق داره. یه چیزی که برای تو ارزشه، دقیقا" برا یکی دیگه ضد ارزشه و بر عکس. آدمای کشورای مختلف رو نمیگم. همین آدمای دور و بر خودمون. همینا که با یه سیستم تعلیم و تربیت ( مدرسه و رادیو تلویزیون و پیشینه و...) آموزش یکسان دیدن. خیلی برام جالب و در عین حال عجیبه.
*
به قول اون بنده خدا ( مهاجرانی گمونم یا یکی تو یه وبلاگی!) خدا هم که دلش میگیره ( نستجیر بالله) به موذن زاده میگه که براش اذان بگه؟

هیچ نظری موجود نیست: