۱۳۸۶/۰۶/۱۵

ما معمولا" ساعت 9-5/8 میریم باشگاه و خوب طبیعتا" خلوت و خوبه. دو سه شب پیش علی به مسئول باشگاه گفت اگه میشه آهنگ رو عوض کن، خیلی رو اعصابه. گفت چی بذارم؟ علی گفت نانسی داری؟ گفت اتفاقا" جدیدترین کنسرتش روDVD دارم. چشمتون روز بد نبینه!به محضی که گذاشت اون 4 نفری هم که بودیم همه دست از کار کشیدن و نشستن پای تلویزیون بزرگ باشگاه. مربی که گفت ورزش رو بیخیال بابا! البته من کماکان به ورزش ادامه دادم و مشغول بدنسازی و اینا بودم و اصلا"!!!!!!!!! هم نگاه نمیکردم! حالا از اون به بعد دیگه کارشون شده نانسی عجرم . نمیذارن آدم حواسش به ورزش باشه! من به تقویت جسم میپردازم و اونا هم به تقویت روح!( ولی لامصب عجب صدایی داره، البته بازم تاکید میکنم من همه همه حواسم به پشت بازو و پرس سینه و بارفیکسم بود و اصلا" توجهی نداشتم!). میبینی تورو خدا؟! از بی مطلبی و بیکاری تو شرکت باید چه خزعبلاتی بنویسم؟ حالا البته پینگ نمیکنم که حق الناس پول اینتر نت شما و وقت شما گردنم نباشه!( منم که مومن و اینا!)

هیچ نظری موجود نیست: