۱۳۸۶/۰۵/۰۱

از وقتی ماشین نمیارم بیرون و مجبورم با تاکسی برم و بیام صحنه های جالبی میبینم. منم که به قول اون بنده خدا باید خبرنگار میشدم! دیروز از فرمانیه سوار تاکسی شدم تا تجریش. راننده هم یه پسر جوون بود. انقدر داشت سر جریان بنزین داد و فریاد میکرد و حرص می خورد که گفتم الان سکته میکنه. به زمین و زمان هم فحش داد! بعد از تجریش سوار شدم تا پل مدیریت. یه راننده خیلی ژیگول و مودب با یه پرشیای اسپرت. پل مدیریت رو هم نمیدونست کجاست و فکر میکرد پل نیایشه!وقتی پیاده شدم 1000 تومن بهش دادم. 400 تومن پس داد. گفتم عذر میخوام کرایه 350 تومنه. شما اگه خیلی میخوای زیاد بگیری میشه 400 تومن. گفت کی گفته؟ کرایه ش 600 تومنه. گفتم شما اصلا" نمیدونی پل مدیریت کجاست، چطوری کرایه تنظیم میکنی؟! گفت اصلا" کرایه نمیخوام. گفتم کرایه تو به اندازه حقت بردار. نه بیشتر. پول رو پس داد . منم گفتم هرطور که مایلی. بعدش ناراحت شدم. البته 400 تومن براش انداختم صندوق صدقه. چرا بعضیا به حق خودشون قانع نیستن؟ یه کم الان هنوز عذاب وجدان دارم!
*
دوستانی که با سایت بازتاب مشکل دارن باید عرض کنم که من از سرویس ماهیانه 7500 تومنی نامحدود افرانت استفاده میکنم و مشکلی ندارم. البته میتونید از این سایت هم ببینید( اگه فی لتر نشده باشه). البته سایت فی لتر شکن هم دارم که میترسم اینجا هم فی لتر بشه! اگر کسی خواست ایمیل بزنه بهش بگم.

هیچ نظری موجود نیست: