۱۳۸۴/۰۱/۲۹

امروز آغاز امامت امام زمانه ( عج). تبریک میگم.
*
چند روز دیگه نتایج فوق لیسانس رو اعلام میکنن. لیلا هم که بی صبرانه!!!منتظر اعلام نتیجه. امیدوارم مهر ماه سر کلاسای هوش مصنوعی بشینه . البته دانشگاهش خیلی مهمه!امیر کبیر رو دوس نداره!علم و صنعت هم دوره!شریف فکر کنم نزدیک باشه!هر چند من خودم شریف رو دوس ندارم!
*
یه دوست خیلی عزیز ازم خواسته که این سوال رو اینجا از شما بپرسم. لطفا" جواب بدید که سخت نیازمند یاری شما می باشد! اما متن سوال:
" اگه عاشق شدی و عشقت در حالیکه یک بار به بهانه ای رفت و بعد از مدتی برگشت،و در بازگشت به طور ضمنی آمادگی خود مبنی بر ازدواج را گفت و جواب شنید که مدتی صبر لازم است ودر حالیکه کوچکترین اختلافی نبود ، ناپدید شد! و بی خبرت گذاشت. و پس از مدتی برگشت و یک مهلت کوتاه برای رفتن به خواستگاری داد و میدانست زمان بیشتری لازم است و باز ناپدید شد! و اینبار بعد از مدتی بی خبری و سرگردانی فهمیدی ازدواج کرده! چه میکنی؟ توضیح ضروری: ذره ای از علاقه بعد از یکسال ندیدن کم نشده و ذره ای اختلاف در روابط تعریف شده این دو نفر نبوده جز اینکه علاقه پسر چندین برابر بیشتر بوده!) نظر خود را بگویید. فراموش کردن، انتقام گرفتن غیر مستقیم، زندگی با خاطرات؟

هیچ نظری موجود نیست: