۱۳۸۴/۰۱/۱۶

بنا به تشویقای آقای همسر قرار شده منم از این به بعد اینجا بنویسم. به علت فعالیت خیلی زیاد و به روز رسانی بیش از حد وبلاگ قبلی خودم قرار شد بیام اینجا بنویسم تا هم آقای همسر تشویق بشه فعالیتشو بیشتر کنه! و هم اینکه مواقعی که آقای همسر می نویسه منم بتونم یه استراحتی کنم !!!
اما اصل ماجرا اینه که اینجا هم فکر نکنم بیشتر از اون چیزی که تو اون وبلاگ می نوشتم بنویسم ( البته آقای همسر منو کشونده اینجا تا بلکه بیشتر بنویسم) ولی خودم بیشتر بخش عکسدونی رو دوس دارم و احتمالا در اون قسمت فعالیتم بیشتر هست. البته خودم خیلی دوس داشتم که یه فوتوبلاگ درست کنم که بنا به پیشنهاد آقای همسر فعلا با همین عکسدونی اینجا و flickr کار می کنیم تا بعد اگه شد اون کار انجام بدم. به شما هم پیشنهاد می کنم که تو سایت flickr عضو بشید که اگه خواستید نظر بدید بتونید اونجا هم نظراتونو بذارید و هم اینکه خودتونم عکساتون قرار بدید که بقیه ببینن.

هیچ نظری موجود نیست: