۱۳۹۳/۰۷/۲۶

کی میگه غیرت خشکیده؟!!!

یه پنل پیامکی خریدیم که پیامکهای تبلیغاتی بفرستیم. روز 5 شنبه پیامک زدیم که کارگر خانم میخوایم و اینا برای کارخونه. بعد چون شماره های هدف رو از روی کدپستی شهر مقصد در نظر گرفتیم، به نظرمون اومد که همونجاییا تماس میگیرن. نگو که سیستم خیلی خر تو خر تر از این حرفاس. از لرستان و زابل و مشهد و اهواز و قزوین و تهران هم تماس میگرفتن. اینا رو گفتم برای این: یه آقایی که قشنگ معلوم بود از پای بساط بلند شده، تماس گرفت و شروع کرد به فحشای ناجور که چرا به موبایل زن من پیامک زدی؟ گفتم چه پیامکی؟ گفت براش کار جور کردی!!! گفتم اون پیامک برای همه رفته. گفت چرا برا من نیومده؟ این وسط مرتب هم فحش میداد!! میخوام بگم همچین مردای با غیرتی داریم در این جامعه که روی خانمشون انقدر حساسن!

۱ نظر:

امیرحسین گفت...

فهمیدیم چقدر بی کاری همه جا زیاده. از همه جا زنگ میزنن و میگن میریم شهر بم. از اهواز خانمه التماس میکرد.