۱۳۹۳/۰۵/۱۳

دست در دست هم دهیم به مهر...

امسال به خاطر تنبلی و بی همتی من ، اقدامی برای جمع آوری کمک برای خرید ارزاق ویژه ماه رمضون و ارسال به خانواده های ایتام و نیازمندان نکردیم. حالا میشه جبران کنیم؟ اگه خاطرتون باشه سال گذشته پول چمع شد و اقدام به خرید میوه تابستونی کردیم( یعنی کردید). امسال هم خوبه اون کار رو تکرار کنیم. تا فرصت باقیه ( یعنی نهایتا" تا 2 شنبه آینده) اگه بتونیم یه مبلغی جمع کنیم خیلی کار دلچسبی میشه. حاضرید؟ راستش من همین یه وجب جا رو دارم برای اعلام عمومی که 3 نفر و نصفی هم بیشتر اینجا رو نمیخونن. سعی میکنم ایمیلی هم اعلام کنم. دوستانی که شماره حساب همیشگی رو ندارن با ایمیل اعلام کنن که بهشون بگم. ایمیل منم که seawave(at)gmail(dot)com. از شما حرکت، انشاء الله از خدا هم برکت.

۴ نظر:

هدا گفت...

شیر کنیم تو پلاس؟ اشکال نداره؟

امیرحسین گفت...

نه هیچ اشکالی نداره. ممنون

هدا گفت...

شماره حساب همون شماره حساب آقای حسینی دیگه؟

امیرحسین گفت...

بله همونه. توی ایمیل هم که فرستادم امروز شماره کارت رو اعلام کردم.