۱۳۸۸/۱۰/۲۹

خوب جور نشد برم مشهد! به همین راحتی. حالا ارباب داره میره خارجه و منم فعلن در خدمت مسلمین جهانم! ایشالا چند روز دیگه دست زن و بچه رو میگیریم و خودمون میریم. امروز به جاش میرم امامزاده صالح براتون دعا میکنم! ( له نشید یه وقت با این همه مرام!)
*
صبحی یه خانمی اشتباهی به جای کلاس رقث! در رو مثل چیز! باز کردو اومد تو. گفتم بفرمایید ؟ گفت من فلانی هستم. گفتم فرمایش؟ یه خورده بنده خدا جا خورده بود و با تعجب گفت شما مسئول کلاس رقص هستید؟!!! از صبح حالا همه دارن من رو مسخره میکنن که به قیافه ت هم میخوره!! فکر کن بعد از یه عمر زندگی شرافتمندانه ، یکی راس راس تو چشت نگاه کنه و بگه مسئول کلاس رقص!
*
ساناز خانم پیشنهاد دادن برای ختم قران که بلکه بارون بیاد. دوستانی که تمایل دارن اعلام بفرمایند.

۳۰ نظر:

سمن گفت...

جور نشد که مجبور شین دسته جمعی برین.خدایی عجب نخبه ای بوده طرف!میاد تو نمیگه این آقا کیه!بعد خودش رو هم معرفی میکنه!:))

بهار گفت...

خب حتماً قسمت نبوده ايشالا دسته جمعي همه مشدي بشين...
----------
ختم قران هم هستم

بهار گفت...

خب كلاس رقث با مسئول آقا معني داره ولي كلاس رقص با مسئول آقا اصلاً معني نداره..بنده خدا هول كرده بوده خواستي يه چيزي بگه!

پرنده گمشده گفت...

آخی، خوب بچه حتما" کلاس رقصش دیر شده بوده که مثل چیز در رو باز کرده اومده تو!
راستش رو بگو امیر! نکنه داشتی بشکن می زدی که بنده خدا دچار اشتباه شده؟هان؟ :دی

جزء 30 مال من.

امیرحسین گفت...

جزء 30 قبلن رزرو شده. مال خود ساناز خانمه!

پرنده گمشده گفت...

خوب جزء 29 لطفا" !

خانمه گفت...

يعني شما دعاتون تو امامزاده كار يه بارون رو هم راه نميدازه ؟؟؟؟
خوب باشه .يه بار ديگه هم قبلا از اين ختمها گذاشتين هي فرت وفرت بارون اومد يادتونه ؟؟؟
برا منم جز 10 رو بذاريد لطفا .
جالبه هم كلاس رقص مديريت ميكنيد هم ختم قران رو هدايت ميكنين . به اين ميگن مديريت جهاني؟؟؟

Unknown گفت...

منم هستم

سیلوت گفت...

تق تق اجازه هست؟ (دقت داشتید که همینجوری سرمو ننداختم پایین یهو بیام تو: ببخشید آقا شما تخصصتون باله هست یا بندری اونوقت؟!؟

سیلوت گفت...

آهان یادم رفت بیزحمت جزء ی که سوره نور توشه رو بذارین واسه من نمیدونم دقیقاً جزء چنده. ممنون.

امیرحسین گفت...

جزء 18 برای خانم سیلوت

ریواس گفت...

=))
امیر اعتراف کن! این کاره ها این کاره ها رو خوب می شناسن!
نرفتی مشهد بری کلاس رقص راه بندازی؟
حالا اگه آشنایی حساب می کنی ما هم بیایم مشتری شیم.

ماه مون گفت...

ممنون بابت ختم خب من که از قبل رزرو بودم
.
قبول باشه از همه.

سلانه گفت...

سلامممممممم:)
خب چیه مگه؟ لابد بهت میاد دیگه! از بس که دل به نشاطی آدم وهم برش می داره که حتمنی تو کار حرکات شاد و موزونی!!

سلانه گفت...

به منم یه جزء بده..

علیرضا گفت...

ای مارمولک جلو همکارات سیا کاری می کنی!

علیرضا گفت...

می دونی اینجا رو می خونند؟!

علیرضا گفت...

این جنگولک بازی که تو وبلاگ سلانه راه انداخته بودی؛ بعید نیست دستی بر آتش داشته باشی!

MisS nc گفت...

هنوز اين كلاس رقثه تو ساختمونشركت شما دايره ؟
خوب يه سر برو ببين شايد شكل مسئول كلاسه باشي بابا.
_-_-_
جزء 30 ماله من ،‌ولاغير

امیرحسین گفت...

جزء 30 صاحاب داره انسی خانم!!مردم چه زرنگ شدن والا!

Fiddler گفت...

1) :)))))
2) joze yek lotfan,age ham ke ghablan reserve shode joze 2

امیرحسین گفت...

یک مال شما خانم فیدلر!

فیدبکـــــ.. گفت...

امیر حالا اشکالی نداره اگه بلد نیستی بیا با خودم تمرین کنیم من بلدم.. تانگو باهات کار می‌کنم اگه مایلی :)))))))))))))))

بعد جزء 28 مال من..

maryam گفت...

سلام ختم قران رو هستم
*
شايد عمدا تابلوها رو عوض كردي راستشو بگو

هانيه گفت...

يعني زدم زير خنده‌ها رسماً!!!!! امير خداييش کجا کار مي‌کني؟؟!! نه خداييش؟؟!!! مشهد هم که تا امام رضا پشيمون نشده بدو دست زن و بجه رو بگير

سلانه گفت...

امیر من جزء 8 لطفن! مرسی :)

سلانه گفت...

بعدنی هادی جان هنرهاتو رو نکرده بودی.. ایول! بیا وسط بابا!!!! :دی

خانمه گفت...

اين جز 10 من چي شد؟
سيل نياد ييهو.
اين سلانه تنهايي بقدر يه امامزاده پنج تن كارايي داره بقيه هم كه دم مسيحايي داريم .
ميگم ميخواهي بي خيال شو .
الان سيستم پيپر لس شده اون بالا يهو قاطي ميشه يه مملكت ديگه سونامي ميادااا.

سلانه گفت...

خانمه جان سعی می کنم یه ذره همچین فیوضاتمو کنترل شده بفرستم ماکزیمم جوب خیابون ولیعصر لب پر بزنه!!!!!!

سلانه گفت...

امیر به جز اون 8 که برا خودمه.. دو تا جزء دیگه هم برا من بذار