۱۳۸۸/۱۰/۲۰

سرما خوردم و گلودرد دارم و حال و حوصله ندارم. صبح با آژانس اومدم. مرتیکه نفهم صبح اول صبح شروع کرده به فحش و بدوبیراه به خدا و پیغمبر و حکومت و زنش و کلاچ ماشینش و ترک دیوار . اونم با این حال خراب و نزار من! آخرشم 2 تومن اضافه تر گرفت. حیف نون!
*
کامنتدونیم ترکید! خدا بترکونتشون! هرکاری هم میکنم سیستم کامنت خود بلاگر بالا نمیاد و نصب نمیشه. اعصاب معصاب ندارما!!! حالا گمونم باید به اون گوساله پول بدم تا دوباره بتونم از سیستم قبلی استفاده کنم. اسرافیل جون دستم به دومنت! حالا خود سیستم بلاگر چطوری نصب میشه؟!

۲۳ نظر:

ناشناس گفت...

امتحان

ناشناس گفت...

تبریک...کامنتاتونم که باز شد...

ریواس گفت...

ها ها ها

ریواس گفت...

پس چرا اونی که من فرستادم و قبول نکردی؟
حالا گیرم که خندیدم بهت! بده؟ بده شادی رو گسترش میدم؟؟؟

پرنده گمشده گفت...

مبارکه!

ایشالا این یکی دیگه نره روو هوا.
اینم که شکلک و آیکون نداره که !
بازم باید خلاقیت بخرج بدیم از خودمون :دی

MisS nc گفت...

مباركه آقاي امير خان :)
حيف اون همه كامنتاي قشنگي كه برات گذاشتم و همش پري.
واقعا 10 دلار پوليه كه حاضر شدي كامنتاي منو از دست بدي؟؟؟
اين همه هر ماه داريم بهت ميليون ميليون پول ميديم ،‌اونقت حاضر نشدي 10 دلار بدي و كامنتا رو نگه داري ؟؟؟
همين نفريناس كه اينطوري مريض شدي ديگه.

امیرحسین گفت...

من بلد نبودم که باید تایید کنم کامنتارو !!! از صبح میگفتم پی چرا کامنتا نمیاد!!!

پرنده گمشده گفت...

منو باش!
فکر کردم خودم دارم اولین کامنتو میذارم!

امیر گفت...

مرسی از رویا خانم که کامنتدونی رو درست کردن.

SaMaN گفت...

من کامنتهای قبلی رو میخوام!!!!!!!

farnoosh گفت...

سلام
واي خيلي ممنون نوشته منو لينكيده ايد! كلي قند در دلم آب شد! كلي خوش به حالم شد!

اسرافیل گفت...

من آماده هر گونه همکاری برای خروج سرمایه شما به بلاد کفر برای بازگشایی کامنت دونی هستم.

احسان گفت...

اون حکومت رو هستم!

maryam گفت...

هان؟؟؟؟؟اين روزها من شخصن خودم هندزفري موبايلم هميشه همراهمه كه هرجا از اين آدما به پستم خورد ،كلافه نشم;)

Bahar گفت...

agha mobarake!
vali oon coment dunit kheili khub bood...mikhay jam konim 10 dolaro bedim???agha esrafil ham ke elaame amadegi kardan...

امیر گفت...

آره حاضرم! نفری 10 دلار بدید همونو بذارم!

پور پدر گفت...

میبینم که رضایت دادی به کامنت دونی خود بلاگر

ناشناس گفت...

آقا مبارکه! البته خوب مي‌دوني که کامنت‌دوني زياد استفاده نداره! اوني خوبه که تابلو اعلاناتم باشه!!

هانيه گفت...

وااا اين بالايي خوب من بودم! چرا نفهميد؟!!

Fiddler گفت...

آقا کامنت خونه ی جدید مبارک، ایشالا بهتر بشی زود

سیلوت گفت...

یعنی فکر کن آدم برای اولین بار بیاد پست یکی رو بخونه اما همش غر و آه و ناله بشنوه!! امیدوارم پستهای بعدی که ازتون میخونم اینهمه ناله نفرین توش نباشه.
آپ کردم تشریف بیارین اون استعداد مشاوره تون رو فراموش نکنین بزنین زیربغلتون بیارین تو وبلاگم.

عليرضا گفت...

بالاخره باز شد یا پول دادی به گوساله

فیدبکــــــــ.. گفت...

سلام امیر..
این سیستم کامنتینگه آخه تو داری!
زشته بابا! سوار پرادو می‌شی بعد کامنتینگت اینه؟! زشته امیر! برا تو زشته :دی و اینا :دی