۱۳۸۸/۰۱/۲۷

به بازی قوانین زندگی دعوت شدم. البته من زندگیم خیلی قانون پذیر نیست! دور همی خوش میگذره! ولی خوب یه سری اصول هست که بد نیست بقیه توجه کنن. اگرم حوصله رعایت کردنش رو نداشتن فدای سر بچه شون! :
1- از بدقولی و بی خیالی متنفرم. همیشه زودتر از موعد مقرر به قرارم میرسم و برام خیلی مهمه. اونایی که من رو میشناسم میدونن که چقدر عصبانی و پاچه گیر میشم اگه کسی بدقولی کنه و منتظرم بذاره.
2- از سرک کشیدن افراد در زندگیم بدم میاد و سعی میکنم خودم هم این کار رو نکنم.
3- هر کسی رو وارد حریم خصوصیم نکنم و اگر کسی وارد شد باید حرمتش رو نگه داره!
4- همه تخم مرغهامو در سبد یه نفر نچینم!
5- من به دوستهای مختلف با طرز فکرها و عقاید مختلف نیاز دارم. لازم نیست همه مثل من فکر کنن و عقاید شون مثل من باشه. فقط درجه دوستی فرق میکنه. مهم انسان بودن طرفه.
6- سطح دوستی و رفاقت با افراد مختلف به اونها بستگی داره. اگه حس کنم کسی از دوستی و معاشرت با من لذت نمیبره، دلیلی نداره که خودم رو تحمیل کنم.
7- انسانها محترمند تا زمانی که خلافش ثابت بشه. اگه ثابت بشه دیگه تا آخر غیر محترمن!
اگه یادم اومد بقیه ش رو هم مینویسم!
پ.ن: یادم رفته بود. من هم این افراد رو دعوت می کنم:
حرف های دوستانه، روزگار بهار، بانوی ماه و آب، خاکستری روشن، پرنده گمشده

هیچ نظری موجود نیست: