۱۳۸۶/۱۲/۰۸

از طرف خانم مهربانو و خانم سمن دعوت شدم به یه بازی. اینکه 7 تا از بهترین و خاطره انگیزترین آهنگها و همینطور 7 تا از بدترین آهنگهایی که روی اعصابن رو بگم. راستش من خیلی اهل موسیقی نیستم. اون مقداری هم که هستم بیشتر سنتی. ولی خوب اونایی که یادآور خاطراته برام یه این شرحن:
1- یاد ایام شجریان ( بگذار تا مقابل روی تو بگذریم ، دزدیده در شمایل خوب تو بنگریم) انقدر این رو گوش میکردم که بیچاره پاره شد!
2- شب، سکوت ، کویر شجریان ( ببار ای بارون ببار، بر کوه و دشت و هامون ببار)
3- نیلوفرانه افتخاری
4- همایون شجریان ( چه غریب ماندی ای دل، نه غمی نه غمگساری)
5- فرامرز اصلانی ( اگه یه روز بری سفر)
6- سیاوش قمیشی (وقتی که دلتنگ میشم و همراه تنهایی میرم داغ دلم تازه میشه زمزمه ها ی خوندنم وسوسه های موندنم با تو هم اندازه میشه)
7- کل آلبومای جواد یساری!!!!( به خودتون بخندید!!). من 2 سال با این آهنگاش زندگی کردم! سربازی که میرفتم ماشینای 4 راه پاسداران تا سه راه تهرانپارس و همچنین 3 راه تهرانپارس تا افسریه فقط نوارای جواد یساری و هایده رو میذاشتن!!!! رفت و برگشت هر روز گوش میکردم. دیگه همشون رو حفظ بودم . مخصوصا" یه جا جواد یساری میخونه سپیده دم اومد و وقت رفتن ( که ملت همه سوت و کف میزنن!!!!) . از اونجا بود که انقلاب عظیمی در روح و روان و سلیقه موسیقایی من به وقوع پیوست!
اما آهنگایی که روی روان و اعصابن! البته من حافظه خیلی ضعیفی دارم و خیلی یادم نمیمونه.
1- عباس قادری ( یادم نیست فقط یادمه آخرش میخوند عزیز دلم زلیخا!ناز و خوشگلم زلیخا!)
2- شماعی زاده ( امشب دل من هوس رطب کرده، عاشق شده از عشق تو تب کرده!) لامصب آخر جوادیت و مزخرفی و حیف نونیه! و البته تمامی آثارش. بدون هیچ استثنایی!
3- علیرضا عصار ( به افتخار تک تک آثار هنری که از خودش درآورده!)
4- داریوش ( اونم تمامی آلبومهاش و کلا" من صداشو که میشنوم کهیر میزنم)
5- استاد علیرضا افتخاری! (اگه میخوای با چلچله، همیشه همسفر باشی، ز رمز و راز عاشقی، باید که باخبر باشی)
6- اندی ( به افتخار تمامی آثار ارزشمندش!)
7- منصور ( تک تک آثار گرانبهاش!)

خوب منم 5 نفر رو دعوت میکنم. نون تافتون، هندونه خانم،باران، دنیای رنگارنگ و دختر بابایی. باشد که رستگار شوید!

هیچ نظری موجود نیست: