۱۳۸۶/۱۰/۰۴

یکی دو روز پیش که جواب آزمایش خون رو لیلا گرفت، یکی دو فاکتورش مثل کلسترول خون و یه چیز دیگه ش بالا بود. از علیرضا پرسیدم این T.S.H چیه؟ گفت تیروئیده که ظاهرا" کم کاری داره. و علت ضربان قلب و خستگی هم از کم کاری تیروئیده. خیلی خوشحال شدم که پس مشکل قلبی ندارم. تیروئید هم که با قرص درست میشه. این یکی دوروزه همش به همین امید بودم. دیشب جواب اکو و تست ورزش و نوار قلب و آزمایش رو بردم دکتر. گفت که تست ورزشت یه علائمی نشون میده که با توجه به سابقه خانوادگی ( بابام و عمه ها و عمو و ...)احتمالا" یه درصدی گرفتگی رگ داری! گفت اگه درد داشتی که الان میفرستادمت آنژیو گرافی. خلاصه بنا شد که من بعد از عید یه تست ورزش و همچنین اسکن انجام بدم و دوباره برم پیش ایشون. گفت غده تیروئیدت مشکلی نداره. هورمون محرک تیروئید کم کاره که با قرص درست میشه. مدام دارم خودم رو روی تخت آنژیو و سپس اتاق عمل مجسم میکنم!حالا این وسط فکر به چیزای خوب و انرژی مثبت و اینا....هومممممم!
*
یه دوستی که فکر میکنه من کاری ازم بر میاد 5 تا سوال ریاضی ( نظریه اعداد) برام فرستاده و کلی قسم و التماس که ببین کسی میتونه اینا رو حل کنه؟ ظاهرا" پروژه آخر ترمشه و تا شنبه هم بیشتر فرصت نداره و اگه تحویل نده مشروط میشه و اینا! خلاصه اگه کسی میتونه کمکش کنه بگه که من سوالهای اسکن شده رو براش ایمیل کنم.( دارم برا خودم ذخیره آخرت جمع میکنم!)
*
امروز کریسمستون و فردا هم تولد امام هادی مبارک
*
هم دلی قطعا" از هم زبانی بهتر است......

هیچ نظری موجود نیست: