۱۳۸۲/۰۷/۰۷

تا حالا به یکی چشم بسته اعتماد کردی؟ یعنی جوری بودی که هرچی طرف گفت بگی چشم و اطمینان داشته باشی که به صلاحت هست.این شخص میتونه هر کسی باشه. دوستت، شریکت، همسرت یا حتی خدا. تا حالا چقدر از اعتماد کامل به یکی ضرر کردی؟من که خودم خیلی اهل اعتماد چشم بسته نبودم تا حالا و میدونم این یعنی من یه کم بدجنسم. کسایی بودن که به من اعتماد کامل داشتن و فکر کنم همشون ضرر کردن از این اعتماد. ولی...حالا متن زیر رو بخون. شاید توام به همون نتیجه برسی که من رسیدم.
مرد بر لبه پرتگاهی راه میرفت. پایش لغزید . داشت سقوط می کرد. ناگهان با دستانش شاخه کوچک گیاهی را گرفت.اما خیلی زود فهمید که آن شاخه آنقدر کوچک است که نمیتواند او را نگه دارد.پس سرش را بالا کرد و فریاد زد: کسی آن بالا هست؟ کسی گفت: من هستم.مرد گفت:تو چه کسی هستی؟ او گفت من خدا هستم.مرد گفت : خدایا نجاتم بده.من در حال سقوط کردنم. خدا گفت: آیا تو به من اعتماد میکنی؟مرد گفت : بله....خداوند گفت: پس آن شاخه گیاه را رها کن.....مرد کمی سکوت کرد و فریاد زد:کس دیگری آن بالا هست که به من کمک کند؟!؟!؟!

هیچ نظری موجود نیست: