۱۳۸۹/۱۰/۰۷

دیشب از اون کوچه باغی که میومدم دیدم یه کیف زنونه با ظاهر سالم افتاده کنار کوچه. از کنارش رد شدم و توجهی نکردم. بعد که یه مقدار دور شدم فکر کردم شاید جریان کیف قاپی باشه و طرف بعد از خالی کردن پول ، کیف رو انداخته اینجا( ذهن متوهم و اینا!). بعد خودم رو توجیه کردم که نه. شاید هم صاحبش دیگه دوسش نداشته و انداخته دور. خلاصه اصل مطلب این بود که دیگه حال نداشتم برگردم! صبح زود که دوباره داشتم رد میشدم دیدم هست. منم که کنجکاو! یه کم نگاه اینور و اونور کوچه کردم دیدم کسی نیست. کیف رو برداشتم دیدم یه سری مدارک ( گواهینامه، کارت ملی، شناسنامه، یه سری دست نوشته که نفهمیدم چیه ) بدون کوچکترین اثری از ادرس یا تلفن. منم کیف رو خالی کردم داخل کیسه غذام!! کیف خالی رو گذاشتم کنار کوچه. با خودم اوردم شرکت. هرچی فکر کردم دیدم اینکه بندازم داخل صندوق پست بهترین حالته. از دفتر پستی پرسیدم، گفت برو تحویل کلانتری بده. گفتم برو بابا! من حوصله سوال جواب ندارم کله سحر! گفت خوب همینطور بنداز داخل صندوق پست. ایشالا میرسونن دست صاحبش. البته شرمنده اون دستنوشته ها شدم! آقا پستیه گرفت و گمونم ریخت تو سطل!! خواستم بگم شما که همه مدارکتون رومیذارید داخل کیفتون و با خودتون حمل میکنید لطف کنید یه ادرس یا شماره تلفنم داخلش بذارید!

۱۵ نظر:

آوین گفت...

چشم آقا امیر

سجاد گفت...

مشکوک می زنی امیــــــــــــر
اصلا تو چیکار کیف زنونه داشتی؟ ببینم اگه یه شلوار کُردی مردونه افتاده بود گوشه ی خیابون، بازم می رفتی ببینی چی تو جیبه شه؟؟
ها؟؟؟؟

بهار گفت...

حالا همه اينا به كنار دست نوشته ها رو بگووووووو!!!:دي

بهار گفت...

خونه يكي از اقوام رو دزد زده بود و هرچي پول و طلا و جواهر بود به همراه كيف مداركشون برده بودحتي مدرك تحصيلي و اينا..بعد كه دزد پيدا شد گفتن همه چبي حلال فقط مداركمون رو بده كه گرقتن هركدومشون بيچاره كننده است كه البته آقا دزده گفت همون شب ريختمشون تو جوق آب !‏

بهار گفت...

نه ديگه اگه آدرس ميذاشت لابد الان هم بايد مژدگاني ميداد!!‏

پرنده گمشده گفت...

پست بهترین راهه! اگه صاحب اش به بخش "پست یافته ها" سر بزنه لااقل به مدارکش می رسه
عجیبه که شب تا صبح کسی سراغش نرفته!!!

خانمه گفت...

چه ملت باحالي ... ولي خدا خيرتون بده اين كار رو كردين...
حتما واسه حسابدارتون تعريف كنين تا بازم به قابليتهاي اخلاقي شما بيشتر پي ببرن :))

مريم گفت...

بعداز اينكه يه بار كيفم گم شد،ديگه شماره ميذارمش توش...
دفعه قبل بنده خدا از روي فيش بانكي كه پرداخت كرده بودم و شماره محل كارم بود ، منو يافت

سلانه گفت...

سلامممممممم:)
لایک مضاعف به کامنت سجاد و شلوار کردی مردونه!!‏

سلانه گفت...

منم تا حالا یه ده-پونزده دفه که کیفمو گم کردم از روی مشخصات توش پیدام کردن!! یه دفه طرف دفترچه تلفنم رو از توی کیفم برداشته بود از بین اون همه شماره تلفن زنگ زده بود به شوهر یه دوست نه چندان صمیمیم!! فک کن!!‏

khaste گفت...

بستگی داره
اگه فکر کنیم نسل آدمای با وجدان هنوز منقرض نشده اره باید یه آدرسی بذاریم

بهار.ن گفت...

لایک به کامنت سجاد: ))
کدپستی که پشت کارت ملیه آدرس پستی طرفه دیگه( اگه مستاجر نباشه)میشه به اون آدرس هم پست کرد!حالا پیداکنید پرتقال فروش مستاجر را!!!

مجيد گفت...

ما يه بار بعد از 2 سال براي سرويس كولر نردبون گذاشتيم و رفتيم بوم شهركتاب ديديم محل پرت كردن كيفاي دزدي بوده.

Fiddler گفت...

kife madarbozorge man aaliye, shomare telephono adresse hameye bachehaash ham tooshe, yani namarde har ki peyda kone hosele nadashte bashe be daste saahebesh beresoone :)

علیرضا گفت...

امیر جون این پست رو زودتر زده بودی کلی به درد ما می خورد. کیف کارتهای اعتباریم همین چند روز پیش گم شد. وقتی رفتم تمام کارتها رو سوزوندنم پیدا شد. حالا 5 ریال هم که می خوام برداشت کنم باید برم خود بانک. اگه این اتفاق قبلا برات افتاده الان نوشتی بهت بگم که مدیون منی. خلاصه خود دانی