۱۳۸۹/۰۹/۲۲

حذف شد

۱۵ نظر:

MisS nc گفت...

برای اینکه نماز خوب سخته دیگه ... روزی 3 نوبت و اونم نماز صبح که باید از خوابت بزنی و ....اما این کارا سالی یه باره تازه پلو هم میدن

سحر گفت...

نباید پیش داوری کرد ما نمی دونیم این آدم اعتقادش چیه نباید رفتار و اعمال آدما رو با رفتار و اعتقادات خودمون بسنجین و بعدشم قضاوت کنیم درسته یانه؟؟؟ شما واقعاً مطمئنی این آدم برای پلو خوردن میره هیئت امام حسین؟ راجع به هم منصف تر باشیم بهتره

امیرحسین گفت...

الان این جواب من بود یا انسی؟!

هدی گفت...

من کلاً فکر می کنم که نود درصد عزاداریهامون (نه حالا این مورد خاص) ته تهش به جایی نمیرسه! یعنی شاید بشه گفت که تنها اثرش زنده شدن یاد اماما تو جامعه است که خوب البته خودش خوبه و مهم ولی واقعاً اثر مهم دیگه ای نداره. واسه همینه که روز عاشورا که تموم میشه همه چی هم تموم میشه تا سال دیگه.....

بهار گفت...

من با كامنت اميرحسين صددرصدموافقم!‏

سلانه گفت...

سلاممممممم:)
منم با بهار موافقم! حتی با سجادم موافقم!!‏

سجاد گفت...

منم با خودم موافقم

سجاد گفت...

اما بذار يه چيزي بگم امير...


نه، بذار بعدا پستش مي كنم.

سحر گفت...

جواب به هر دو نفر شما بود .

امیرحسین گفت...

من کجا کسی رو قضاوت کردم؟ من کی و کجا گفتم اعتقاد و رفتار من درسته و برای بقیه اشتباه؟ من جریانی رو تعریف کردم که فکر میکنم جالبه. اینکه از امام حسین فقط به عزاداری بسنده بشه و بیخیال راه و هدف عاشورا و قیام امام بود. این از نظر من عجیب بود و هست.

... گفت...

دست گلشون درد نکنه !!‏
سحر خانوم شما کدوم هیئت میری شبا؟!!‏

سحر گفت...

همین جالب بودن این موضوع برای شما که یک نفر میتونه عزادار امام حسین باشه و نماز نخونه معنیش چیه؟؟؟ فقط عزاداری امام حسین برای افرادی هست که نمازخون و باصطلاح مومن هستند. این داستان خیلی ساده و معمولی هست یک نفر عاشق امام حسینه. همین!!! نماز خون بودن یا نبودنش به خودش مربوطه

MisS nc گفت...

من این شخص رو پیش داوری نکردم , من کلی میگم. واقعا کدوم یکی از ماها میفهمیم برای چی داریم برای امام حسین عذاداری میکنیم و خودمون رو تیکه تیکه میکنیم ؟؟؟
صفی که برای غذا پشت هر تکیه وا میستن رو نگا کن , صفهای نماز جماعت رو هم نگاه کن. این پیش داوریه یا واقعیتی که داریم میبینیم ؟

ناشناس گفت...

منم با سحر خانوم موافقم و ميگم كلا بهتره از قول امام حسين نه تصميم بگيريم نه نظر بديم بزاريم خودش بدونه و عزادارهاش و ما خودمون سعي كنيم وقتي عزاداري ميكنيم اصل پيام عاشورا رو هم در نظر بگيريم

امیر گفت...

به همین خاطر پست حذف شد. دخالت در چیزی کردم که ربطی به من نداشت.