۱۳۸۹/۰۵/۲۰


فردا شروع ماه رمضونه. خدا کنه حداقل این یه ماه بتونیم خوب زندگی کنیم و بعدش سرمون رو یه کم بالاتر بگیریم و شرمنده نباشیم(خودم رو عرض میکنم). نمیدونم توشه ای که بناس از این ماه بگیریم تا چقدر دوام بیاره و تا کجا بشه روش حساب کرد. امیدوارم کوله هاتون پر از توشه بشه. طبق معمول هر ساله ختم قرآن میذاریم. کسانی که تمایل دارن اعلام بفرمایند. مهلت خوندنش هم تا آخر ماه رمضونه. دعا به همدیگه یادمون نره.خانمها و آقایان:
خانمه: جزء1و2-بهار:جزء 3و4 و 26
هدی: جزء5- بهار.ن: جزء 7و8
فخری سادات: جزء 6و9- مریم: جزء10 و18
مهسا:جزء 11-خودم و دخترک: جزء 13و14
لیلا: جزء 12 و 15-شوكا:جزء 16و17 و22 و23
امیر رضا: جزء 19و20و21- راما: جزء 24 و 25
سجاد: جزء27و28- مسترمون: جزء 29
پرنده گم شده: جزء 30

۲۰ نظر:

خانمه گفت...

قبول باشه برادر .
براي من جز 1 و 2 رو بذاريد لطفا

بهار گفت...

براي من دو جزء بزارين لطفن
ماه رمضونتون هم مبارك باشه

پرنده گمشده گفت...

من جزء 30 لطفا".

Mr.Moon گفت...

29

هدی گفت...

سلام
برای من هم یه جز لطفاً
ولی کاش مثل پارسال تا نیمه ماه رمضون می ذاشتید یه بار هم تو نیمه دوم می خوندیم :)

امیر گفت...

فک نکنم تعدادمون برای نیمه دوم جور بشه. پارسالم به زور ختم شد!

بهار.ن گفت...

برای منم جزء7و8 رو بذارین لطفن

Fakhri گفت...

دو جزء هم برای من لطفا

سجاد گفت...

27-28 رو هم من می خونم اخوی

مریم گفت...

من هم لطفن

مهسا - ر گفت...

سلام
واسه منم خودتون یک جزء بذارید لطفا

امیررضا گفت...

19-20-21

امیرحسین گفت...

8 جزء دیگه باقی مونده.

شوکا گفت...

میتونم تو برنامه تون واسه ختم قرآن شرکت کنم. تا چهار جزء روم حساب کنید.

مریم گفت...

اگر هست ، من هم یک جز دیگه برمیدارم.ممنون.

راما گفت...

من كامنت گذاشتم همون روز اول
ولي مثل اينكه ثبت نشه
منم هستم
هر چي مونده خودتون به صلاح خودتون بهم بگين

امیرحسین گفت...

من کامنتی ندیدم از شما خانم رزاما. در ضمن تعدادمون تکمیل شد. ممنون از دوستان

امیرحسین گفت...

ممنون

Fiddler گفت...

baz man ja moondam :(

matin گفت...

من نظارت می کنم که همه جزء اعلام شدشون رو درست بخونن! :دی